HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Księgowa/-y
Miejsce pracy: Warszawa/Mokotów
Numer referencyjny: KL/10/2019
Obowiązki:
• Rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych
• Księgowanie dokumentów ( faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe, kasa)
• Tworzenie wewnętrznych dokumentów księgowych (PK)
• Uzgadnianie rejestrów VAT
• Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej
• Prowadzenie rozrachunków
• Księgowanie list płac
• Prowadzenie rozliczeń pracowniczych (rozliczenia wydatków)
• Tworzenie raportów i prostych sprawozdań na potrzeby wewnętrzne spółki
• Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami
• Czynny udział w zamknięciu roku obrotowego i sporządzaniu sprawozdania finansowego
• Weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów
• Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.
Wymagania:
• Doświadczenia na podobnym stanowisku min.2 lata
• Wiedzy z zakresu prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości
• Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Wykształcenia średniego lub wyższego
• Zdolność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
• Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
• Mile widziana: znajomość programu Comarch Optima.
Oferta:
• Pracę w przyjaznym i dynamicznym środowisku
• Przejrzystą ścieżkę kariery
• Możliwości zdobywania wiedzy
• Prywatną opiekę medyczną
• Dofinansowanie do karty Multisport
• Owocowe wtorki
• Umowę o pracę.