Opis stanowiska pracy
Jesteś księgowym z powołania i wyboru? Nie chcesz pracować w korporacyjnym pędzie na open space? Wolisz spokój, dialog i wspólne rozwiązywanie problemów? Stabilizację i przyjazną atmosferę, gdzie pracownicy dzielą się wiedzą, a klientów traktuje się indywidualnie? Jeśli brzmi to dla Ciebie dobrze - zapraszamy Cię do dołączenia do zespołu Biura Rachunkowego AMViS Sp. z o.o.
Księgowa/y lub Samodzielna/y Księgowa/y
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Prowadzenie pełnej księgowości dla Klientów Spółki zgodnie z obowiązującymi standardami oraz przepisami podatkowymi;
- Sporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT;
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów dla organów państwowych;
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;
- Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS, audytorzy itd.;
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w obszarze finansowo/księgowym, w pracy na podobnym stanowisku;
- Zdolności do szybkiego uczenia się
- Doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości spółek handlowych
- Dobrej teoretycznej i praktycznej znajomość prawa podatkowego, bilansowego i ustawy o rachunkowości
- Znajomości systemów finansowo-księgowych RAKS SQL oraz pakietu MS Office;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Komunikatywności – praca w zespole i z Klientami;
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz pozytywnego usposobienia;
- Rzetelności, skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów kadrowo-płacowych
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Możliwość rozpoczęcie pracy od zaraz.
- Wynagrodzenie i ofertę pracy adekwatną do zajmowanego stanowiska;
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
- Możliwość Podnoszenie kompetencji przez udział w indywidualnie dopasowanych szkoleniach merytorycznych;
- Serdeczną atmosferę w pracy.
- Pakiet socjalny zgodnie z regulaminem Biura
Prezentacja firmy
AMViS istnieje na rynku usług rachunkowych od 16 lat.
<br/>
<br/>Podstaw...
AMViS istnieje na rynku usług rachunkowych od 16 lat.
Podstawowym celem firmy jest profesjonalna obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie rachunkowości i podatków.
Cechuje nas ogromne doświadczenie w obsłudze firm różnego typu (spółki z o.o., spółki akcyjne, komandytowe, fundacje)
Naszą firmę tworzą ludzie, dla których księgowość jest pasją, a ich wysokie kompetencje pozwalają rozwikłać pozornie najtrudniejsze kwestie rachunkowe.
Posiadamy niezbędne certyfikaty oraz ubezpieczenie OC.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/11/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja biurowa, Praca Finanse