Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Przygotowanie naliczeń, rozliczeń zaliczek, mediów i funduszy,
Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
Sporządzanie sprawozdań finansowych
Wsparcie przy tworzeniu planów gospodarczych,
Prowadzenie rozliczeń i korespondencji z urzędami,
Ścisła współpraca z zarządcami nieruchomości,
Prowadzenie dyżurów telefonicznych dla mieszkańców.
Wymagania
Wymagania:
Wykształcenie minimum wyższe licencjackie
Dobra znajomość programu SŁONIE - warunek konieczny
Doświadczenie w obszarze księgowości wspólnot mieszkaniowych,
Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS OFFICE,
Ogólna wiedza o zarządzaniu nieruchomościami, znajomość ustawy o rachunkowości, VAT i podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o własności lokali,
Wymagana bardzo duża odpowiedzialność, samodzielność i rzetelność,
Prezentacja firmy
Firma PITERSON zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi i ...
Firma PITERSON zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi na terenie całej Polski. Oferujemy profilowane pod danego klienta usługi zarządzania nieruchomościami wykonywane przez doświadczony zespół zarządców i administratorów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
10/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy
czas nieoznaczony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?