
Obowiązki:
- Dbałość o poprawny obieg dokumentów,
- Sporządzanie zestawień i analiz dla zarządu i innych komórek,
- Czynny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i rozliczeń podatkowych,
- Rejestrowanie wyciągów bankowych w systemie FK,
- Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków - bieżące uzgodnienia,
- Bieżące monitorowanie rozrachunków i uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami (kompensaty, zaliczki).
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe lub technikum/liceum ekonomiczne (dot. znajomości podstaw rachunkowości),
- Znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,
- Umiejętność wykorzystania w pracy pakietu MS Office (min. WORD i Excel),
- Umiejętność swobodnego poruszania się po systemach FK,
- Otwartość na nowe wyzwania, zadania,
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy, ustalania priorytetów, orientacja na cele i zadania, zaangażowanie.
Oferujemy:
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Atrakcyjny pakiet benefitów pracowniczych,
- Wsparcie doświadczonego zespołu przy wdrożeniu do firmy,
- Przyjazną atmosferę pracy.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: wioletta.kubera@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'
