
Zakres obowiązków:
- zapewnienie odpowiednej obsługi Klienta,
- weryfikacja dokumentacji Klienta, współpraca z działem handlowym
- sporządzanie kalkulacji i wycen materiałów oraz zapotrzebowania
- optymalizacja materiału, ustalanie nakładów i przygotowywanie zamówień
Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne
- znajomość rysunku technicznego
- dobra znajomość MC Office, zwłaszcza Excel
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność logicznego myślenia
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- pracę w firmę o ustabilizowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętności
- potrzebne narzędzia pracy
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: lucja.rzeszutek@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska!
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'
