#

Koordynator zespołu z językiem niemieckim/angielskim.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Koordynator zespołu z językiem niemieckim/angielskim.

Miejsce pracy: Poznań
4-6-61914

Dla Naszego Klienta, renomowanej firmy z sektora SSC, poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator zespołu z językiem niemieckim/angielskim.

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku będzie pracował w zespole HR ds. pierwszego kontaktu z pracownikami i administracji danych. Do codziennych zadań takiej osoby będzie nalezało m.in:
- Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu HR ds. pierwszego kontaktu i administracji danych i z pracownikami firmy w Niemczech.
- Wspieranie drogą telefoniczną i mailową pracowników i managerów na terenie Niemiec w zakresie zapytań z obszaru HR.
- Budowanie partnerskiej relacji z klientem opartej na transparentnej komunikacji
- Monitorowanie wyników zespołu w oparciu o SLA oraz zdefiniowane KPI
- Organizowanie pracy własnej i zespołu oraz optymalne zarządzanie zadaniami
- Odpowiedzialność za motywowanie zespołu, wspieranie go w nieustającym rozwoju
- Dbanie o najwyższą jakość dostarczanego serwisu, identyfikowanie błędów, optymalizowanie procesów i skuteczne wdrażanie zmian
- Współpraca z managerem i regularne raportowanie efektów pracy zespołu

Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1 / C2)
- Doświadczenie w pracy w obszarze HR bądź obsługi klienta np. w call center
- Znajomość procesów HR i tzw. dobrych praktyk
- Wysoce rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
- Decyzyjność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Skrupulatność i umiejętność pracy pod presją czasu
- Otwartość, elastyczność i chęć nieustannego rozwoju zawodowego

Korzyści:
- Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia
- Bogaty pakiet świadczeń takich jak ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta fitness, bony na lunch, dofinansowanie do wakacji (więcej informacji poniżej)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze HR oraz możliwość stania się częścią inspirującego i przyjaznego zespołu HR
- Elastyczne godziny pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7.00 - 18.00 (brak pracy w weekendy)
- Home office do końca obowiązywania obostrzeń związanych z pandemią.
- Nowoczesne środowisko pracy w Marcelińska Office Park

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi