#

Koordynator Zespołu Call Center

HRBC GROUP SP. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

 

Aktualnie do naszego klienta – innowacyjnej, włoskiej firmy farmaceutycznej, posiadającej trzydzieści oddziałów na całym świecie, poszukujemy kandydatów/ kandydatek zainteresowanych pracą na stanowisku:

Koordynator Zespołu Call Center

Główne zadania: 

  • Koordynowanie grupą specjalistów/telemarketerów odpowiedzialnych za telefoniczną - zdalną promocję i sprzedaż produktów leczniczych do aptek i sieci aptecznych.
  • Wyznaczanie celów sprzedażowych /ocenianie i rozliczanie zespołu z osiąganych wyników sprzedażowych, promocyjnych i edukacyjnych.
  • Ciągła praca nad doskonaleniem i poprawianiem efektywności pracy telemarketerów i  całego działu (motywowanie, szkolenie podległego zespołu)
  • Kontrola i nadzór nad jakością  prowadzonych rozmów  (odsłuchy rozmów i przeprowadzanie coachingów, mentoring)
  • Dbałość o wysoką jakość współpracy wewnątrz Zespołu a także budowanie długofalowych relacji z Farmaceutami.
  • Budowanie motywacji w zespole i utrzymanie jej.

Wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej w branży farmaceutycznej lub pokrewnej
  • Doskonałe umiejętności zarządzania zespołem, oceniania i rozliczania z osiąganych wyników (coaching, mentoring).
  • Zorientowanie na cel i konsekwentną realizację przyjętej strategii
  • Doskonałe zdolności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • Zaangażowanie, kreatywność i umiejętność budowania przyjaznej atmosfery pracy
  • Znajomość Excela i umiejętność pracy z bazami danych
  • Kompetencje sprzedaży i promocji telefonicznej potwierdzone doświadczeniami w branży
  • Etyczna postawa, zaangażowanie, ambicja i wysoka motywacja.
  • Znajomość systemów telefonicznych / tele-marketerskich central telefonicznych

 

 

Oferujemy:

  • Samodzielne stanowisko pozwalające na wykorzystanie zdobytego doświadczenie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie korespondujące z Twoim doświadczeniem
  • Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, obecnej w aptekach od wielu lat
  • Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, prywatne ubezpieczenie
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)
  • Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
  • Pracę w niewielkim, zgranym zespole z przyjazną i partnerską atmosferą pracy
  • Biuro zlokalizowane w centrum Warszawy

 

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/08/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
TAK
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi