#

Koordynator zamówień i zakupów

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Koordynator zamówień i zakupów

Miejsce pracy: Kraków
6-10-65897
Wynagrodzenie: 5000 - 10000 PLN

Celem stanowiska jest przygotowywanie propozycji napraw i wymiany części zamiennych urządzeń, zgodnie ze standardami firmy i zaleceniami techników. Koordynacja wszelkich prac back office przy zamawianiu części zamiennych, przygotowywanie ofert naprawczych dla klientów, przygotowywanie zleceń naprawczych, administrowanie dokumentacją związaną z procesem naprawy.

Zakres obowiązków:
- Kontakty z fabrykami i zatwierdzonymi dostawcami części zamiennych.
- Współpraca z działem zakupów, w poszukiwaniu najlepszej oferty części zamiennych na urządzenia innych firm w branży.
- Zbieranie ofert i odpowiadanie na pisemne i ustne zapytania dotyczące wycenionych napraw i umów serwisowych.
- Aktywne wsparcie obecnych klientów firmy w zakresie oferty naprawczej
- Przygotowanie zamówień części zamiennych i oferty napraw, kalkulacja kosztów robocizny i innych elementów zgodnie z wytycznymi firmy.
- Prowadzenie terminowej, dobrze zorganizowanej ewidencji działań posprzedażowych.

Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 umożlwiającego komunikacje z działem zakupów za granicą
- Wykształcenia technicznego (preferowane)
- Doświadczenia na podobnym stanowisku (sprzedaż, koordynacja sprzedaży, koordynacja procesu zakupów, przygotowywanie ofert)
- Umiejętności planowania i organizacji własnego czasu pracy

Korzyści:
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy.
- Bogaty pakiet socjalny.
- Możliwość pracy z biura w Krakowie lub Gdańsku

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi