Koordynator Wsparcia Biur Regionalnych
Workplace: WarszawaOriflame jest jedną z wiodących i najszybciej rozwijających się firm kosmetycznych sprzedaży bezpośredniej na świecie. Jesteśmy obecni w ponad 60 krajach, w połowie z nich jesteśmy liderem na rynku. Na rynku polskim Oriflame jest obecne od 1991 roku. W związku z dynamicznym rozwojem firmy stale poszukujemy nowych, wspaniałych ludzi do współpracy.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Wsparcia Biur Regionalnych
Koordynator Wsparcia Biur Regionalnych – placówek zewnętrznych prowadzonych przez konsultantów Oriflame - kieruje procesami związanymi z obsługą Biur Regionalnych. Przedstawia propozycje dotyczące rozwoju kluczowych obszarów Biur, zgodnie z wizją i strategią Firmy, w aspekcie warunków otwierania i zamykania nowych placówek, sposobu ich rozliczania oraz głównych zadań i funkcjonalności jakie Biuro Regionalne powinno spełniać. Nadzoruje prawidłowy przebieg czynności związanych z obsługą Biur Regionalnych oraz odpowiada za nieustanne podnoszenie poziomu jakości współpracy z osobami prowadzącymi Biura Regionalne.
Główne obowiązki:
- Współtworzenie strategii rozwoju biznesu dla Biur Regionalnych
- Opracowywanie budżetu placówek, bieżących planów i nadzór nad ich realizacją
- Współpraca z działem finansowym i prawnym w zakresie sygnowania umów dotyczących nawiązywania współpracy z Biurami Regionalnymi
- Kontrola procesu prawidłowej realizacji umów zawartych pomiędzy Oriflame a Prowadzącymi Biura Regionalne
- Współpraca z firmami kurierskimi w zakresie prawidłowego przebiegu procesu wysyłki oraz doręczenia transportów do Biur Regionalnych
- Raportowanie przebiegu pracy Biur Regionalnych przez cały okres ich współpracy z firmą
- Nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klientów będących właścicielami Biur Regionalnych
- Dbałość o prawidłowy przepływ informacji dotyczących planowanych oraz podejmowanych działań w obszarze współpracy z Biurami Regionalnymi
Kogo szukamy? Jakiego doświadczenia oczekujemy?
- Osoby pełnej pasji i energii – pozytywnie myślącej i kreatywnej
- Osoby odpowiedzialnej i zdyscyplinowanej
- Osoby z wysokimi kompetencjami interpersonalnymi i organizacyjnymi
- Osoby posiadającej ogólne umiejętności analityczne i techniczne
- Min. 3 letniego doświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą klienta
- Min. 2 letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Znajomości pakietu Microsoft Office - /Excel, PowerPoint, World/
- Doświadczenia w prowadzeniu projektów biznesowych
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
- Prawa jazdy kategorii B
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Dodatkowe benefity pracownicze (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pogram sportowy, deputat kosmetyczny)
- Prace w środowisku sprzyjającym rozwojowi zawodowemu i osobistemu
Czy ta oferta jest dla Ciebie?
Jesteś pozytywnie nastawiony na pracę w zespole a współpraca z ludźmi sprawia Ci przyjemność ? Jeśli tak, nie zastanawiaj się, i już teraz prześlij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego.