Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Koordynator Tłumaczeń
Kraków
NR REF.: 1152508


Jako koordynator tłumaczeń będziesz odpowiedzialny między innymi za współpracę z naszymi klientami oraz oddelegowywanie konkretnych projektów i zleceń do współpracujących z nami tłumaczy. Do obowiązków na takim stanowisku należy również fakturowanie wykonanych zleceń oraz kontrola jakości tłumaczeń.

Jakie kwalifikacje będą ci potrzebne abyś sprawdził się w tej roli:

  • Płynny język niemiecki (C1)
  • Komunikatywny język angielski (B2)
  • Mile widziane doświadczenie w Customer Service
  • Upór w dążeniu do celu
  • Multizadaniowość

Co zyskasz we współpracy z nami

  • Prywatną opiekę medyczną 
  • Kartę multisport
  • Dofinansowania do dalszego szlifowania swoich zdolności językowych
  • Prace w dynamicznie rozwijające się globalnej firmie
  • Doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym
  • W pełni płatny okres szkoleniowy

Jesteś gotowy na nowe wyzwania,
Aplikuj teraz !

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry