Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta poprzez organizację szkoleń, eventów, konferencji.

 

Opis stanowiska:

  • Obsługa Klienta w zakresie logistycznej organizacji spotkań/szkoleń..
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, partnerami, trenerami Klienta.
  • Wysyłanie zaproszeń i kontakt z Uczestnikami spotkań/szkoleń.
  • Zakładanie wydarzeń i koordynacja działań w systemie Klienta.
  • Nadzór nad przebiegiem obsługiwanych spotkań/szkoleń.
  • Kontrola realizacji wydarzeń pod kątem zgodności z budżetem.
  • Tworzenie ofert i negocjowanie warunków cenowych z dostawcami typu: hotele, centra konferencyjne, restauracje, firmy transportowe itp.
  • Rozliczanie wydarzeń wg. standardów Klienta.
  • Zawieranie umów oraz nadzorowanie pracy podwykonawców.
  • Negocjacje warunków współpracy.
  • Analiza rynku.

 

Zapewniamy

  • Zatrudnienie na okres próbny (3 miesiące), kolejno podpisanie umowy o pracę.
  • Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
  • Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.
  • Stałe wynagrodzenie.
  • Dobrą atmosferę w miejscu pracy.

 

Oczekujemy:

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie organizacji i obsługi projektów szkoleniowych.
  • Wysokich umiejętności komunikacyjnych oraz budowania trwałych relacji z Klientami, dostawcami, partnerami.
  • Kreatywności.
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.
  • Zaangażowania i determinacji w negocjowaniu warunków ofert w hotelach, restauracjach, ośrodkach konferencyjnych.
  • Umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji.
  • Bardzo dobrej znajomości jęz. angielskiego.
  • Dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Office.
  • Wysokiej samoorganizacji pracy.
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Dyspozycyjności, zaangażowania i dbałości o szczegóły.

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swojego CV za pomoca przycisku "Aplikuj".

Prezentacja firmy

Centrum Edukacji i Biznesu jest firmą działającą na terenie całego kraju z siedzibą w... Warszawie. Zajmujemy się wspieraniem rozwoju i wizerunku firm w Polsce. Zapewniamy 12- letnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych, eventów oraz wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dzięki synergii działań uzyskanej w oparciu o wszystkie nasze usługi realizujemy najbardziej ambitne cele stawiane nam w obszarach doskonalenia zawodowego i tworzenia ścieżek rozwoju umiejętności biznesowych całych organizacji. Od kilku lat w ramach outsourcingu realizujemy działania związane z organizacją i obsługą spotkań. Wspieramy także firmy w realizacji wybranych procesów biznesowych.

Doradztwo i Szkolenia to jeden z pierwszych obszarów działań naszego Centrum. Organizujemy szkolenia warsztatowe dla różnych przedstawicieli biznesu, w tym także przedstawicieli Ochrony Zdrowia i Hotelarstwa. Dział szkoleń CE&B tworzą trenerzy-praktycy, którzy od wielu lat prowadzą szkolenia biznesowe dla najbardziej wymagających Klientów. Do każdego projektu podchodzimy bardzo indywidualnie, uważnie realizując każdy etap szkolenia, począwszy od analizy branży klienta i potrzeb szkoleniowych, poprzez dobór koncepcji, przebieg warsztatu, kończąc na procesie ewaluacji.

Kolejnym obszarem naszych działań jest organizacja i obsługa konferencji biznesowych, wyjazdów integracyjnych, eventów oraz imprez masowych. Współpracujemy z mediami i odpowiednimi organizacjami oraz specjalistami i artystami wielu dziedzin. Bliskie relacje jak również wieloletnia współpraca z naszymi partnerami pozwala nam stworzyć niepowtarzalne scenariusze imprez, uwzględniając budżet i oczekiwania Klientów. CE&B Events oprócz imprez zewnętrznych realizuje własne produkcje z zakresu nowoczesnych rozwiązań IT, które zdobyły uznanie wielu menadżerów.

Organizując różnego rodzaju wydarzenia został utworzony zespół zajmujący się obsługą logistyczną wydarzeń oraz procesów biznesowych firm. Klienci mają możliwość korzystania w dowolnym czasie z outsourcingu wybranych procesów, często pojedynczych usług, jak obsługa kancelaryjna, obsługa telefoniczna, realizacja usług hotelowych i cateringowych, obsługa transportowa, współpraca z firmami zewnętrznymi czy outsourcing zakupowy. Nasz zespół cechuje wyjątkowa dbałość o dostarczanie Państwu spójnych i kompleksowych rozwiązań na każdym etapie realizacji procesu.

Wszystkie działania CE&B mają na celu kreowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firm. Czujemy się odpowiedzialni za dobór strategii, koncepcji i rozwiązań najwyższej jakości, które przyczynią się do realizacji wyznaczonych celów i przyniosą firmie pożądany sukces finansowy, oparty na zaufaniu i zadowoleniu ze strony klientów oraz partnerów biznesowych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Obsługa klienta
do góry