Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/05/2018.

Koordynator Dzialu Obsługi Klienta i Administracji

Warszawa, mazowieckie

Lumen Europe Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków i główne zadania

  • Bieżąca obsługa recepcji biura
  • Przygotowywanie konferencji, zebrań i organizowanie spotkań pracowiczych
  • Wsparcie procesów administracyjnych, kopiowanie, skanowanie dokumentów
  • Pomoc w organizacji i rozliczaniu podróży służbowych
  • Zaopatrywanie biura w materiały potrzebne do jego funkcjonowania (tj. artykuły papiernicze, drobny sprzęt biurowy, wyposażenie biura i magazynu, zaopatrzenie socjalne)
  • Dbałość o ład i porządek w biurze oraz na miejscu pracy
  • Obsługa oraz archiwizacja papierowa i elektroniczna dokumentacji
  • Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami (firmy kurierskie, serwisanci sprzętu biurowego, firma sprzątająca biuro i magazyn etc.)
  • Porządkowanie: sortowanie i rejestrowanie faktur oraz potwierdzeń płatności
  • Prowadzenie korespondencji firmowej (przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty i drobnych przesyłek)
  • Koordynowanie wszelkich procesów administracyjnych oraz wsparcie działu księgowości i HR
  • Obsługa zapytań i zamówień klientów w sposób rzetelny i profesjonalny: procesowanie zamówień klientów, archizowania ich w odpowiednich folderach, wydawanie poleceń na produkcję poszczególnych części, wydawanie zleceń przygotowania towaru do wysyłki oraz pakowania przed bezpośrednim odbiorem z magazynu, mailowa wysyłka dokumentów przewozowych do klienta
  • Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami, zapewniając profesjonalną jakość obsługi
  • Monitorowanie statusu zamówień klientów, rejestrowanie zapytań, uwag oraz reklamacji
  • Prowadzenie rejestrów zamówień i dostaw dla poszczególnych klientów firmy
  • Wystawianie faktur sprzedaży
  • Obsługa spedycji w zakresie procesów sprzedażowych (kontakt z przewoźnikami oraz z agencją celną, planowanie harmonogramu przesyłek wychodzących)
  • Wykonywanie bieżących obowiązków zleconych przez przełożonego

 

Wymagane umiejętności:

  • Wzorowa dbałość o szczegóły, dokładność oraz systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność wykonywania kilku zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów
  • Dobra umiejętność komunikowania się w języku angielskim w mowie i piśmie
  • Umiejętność zarządzania czasem
  • Zdolność do pracy w zespole zarówno jak i do pracy autonomicznej
  • Zaangażowanie, elastyczność, niezawodność oraz profesjonalizm
  • Dobra znajomość programów pakietu MS Office
  • Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność analizy i roziązywania problemów
  • Zaradność w sytuacjach kryzysowych

Prezentacja firmy

Zakres działalności firmy Lumen obejmuje prace badawcze, projektowanie oraz produkcję... wysokiej jakości komponentów stosowanych w różnych układach pojazdów motoryzacyjnych.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Logistyka , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Obsługa klienta
do góry