Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Przygotowywanie konferencji, zebrań i organizowanie spotkań pracowiczych
Wsparcie procesów administracyjnych, kopiowanie, skanowanie dokumentów
Pomoc w organizacji i rozliczaniu podróży służbowych
Zaopatrywanie biura w materiały potrzebne do jego funkcjonowania (tj. artykuły papiernicze, drobny sprzęt biurowy, wyposażenie biura i magazynu, zaopatrzenie socjalne)
Dbałość o ład i porządek w biurze oraz na miejscu pracy
Obsługa oraz archiwizacja papierowa i elektroniczna dokumentacji
Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami (firmy kurierskie, serwisanci sprzętu biurowego, firma sprzątająca biuro i magazyn etc.)
Porządkowanie: sortowanie i rejestrowanie faktur oraz potwierdzeń płatności
Prowadzenie korespondencji firmowej (przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty i drobnych przesyłek)
Koordynowanie wszelkich procesów administracyjnych oraz wsparcie działu księgowości i HR
Obsługa zapytań i zamówień klientów w sposób rzetelny i profesjonalny: procesowanie zamówień klientów, archizowania ich w odpowiednich folderach, wydawanie poleceń na produkcję poszczególnych części, wydawanie zleceń przygotowania towaru do wysyłki oraz pakowania przed bezpośrednim odbiorem z magazynu, mailowa wysyłka dokumentów przewozowych do klienta
Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami, zapewniając profesjonalną jakość obsługi
Monitorowanie statusu zamówień klientów, rejestrowanie zapytań, uwag oraz reklamacji
Prowadzenie rejestrów zamówień i dostaw dla poszczególnych klientów firmy
Wystawianie faktur sprzedaży
Obsługa spedycji w zakresie procesów sprzedażowych (kontakt z przewoźnikami oraz z agencją celną, planowanie harmonogramu przesyłek wychodzących)
Wykonywanie bieżących obowiązków zleconych przez przełożonego
Wymagane umiejętności:
Wzorowa dbałość o szczegóły, dokładność oraz systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Umiejętność wykonywania kilku zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów
Dobra umiejętność komunikowania się w języku angielskim w mowie i piśmie
Umiejętność zarządzania czasem
Zdolność do pracy w zespole zarówno jak i do pracy autonomicznej
Zaangażowanie, elastyczność, niezawodność oraz profesjonalizm
Dobra znajomość programów pakietu MS Office
Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania
Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
Komunikatywność
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność analizy i roziązywania problemów
Zaradność w sytuacjach kryzysowych
Prezentacja firmy
Zakres działalności firmy Lumen obejmuje prace badawcze, projektowanie o...
Zakres działalności firmy Lumen obejmuje prace badawcze, projektowanie oraz produkcję wysokiej jakości komponentów stosowanych w różnych układach pojazdów motoryzacyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
08/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Logistyka, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?