Koordynator ds. procesów PMO
Miejsce pracy: WarszawaWyzwania przed Tobą:
- Analiza biznesowa w zakresie procesów zarządzania projektami
- Modelowanie, wdrażanie i optymalizacja procesów zarządzania projektami w celu osiągania wysokiej efektywności realizacyjnej i zakładanych wyników finansowych projektów
- Zarządzanie dokumentacją w zakresie metodyki zarządzania projektami
- Nadzór nad poprawnym przebiegiem procesów zarządzania projektami oraz jakością i bezpieczeństwem dostarczanych usług
- Prowadzenie audytów projektów w celu identyfikacji niezgodności i odchyleń od obowiązującego standardu i uruchomienia stosownych działań korygujących
- Kontrola jakości i wiarygodności danych w systemach ewidencyjnych i raportowych dotyczących obszaru zarządzania projektami
- Budowa, utrzymanie i optymalizacja procesów i dokumentów związanych z rozliczaniem finansowym projektów i sprawozdawczością
- Planowanie kalendarza zamykania miesiąca dla projektów nadzorowanych przez PMO
- Automatyzacja procesów raportowania oraz adaptacja narzędzi wspierających realizowane procesy
- Budowa i rozwój systemu zarządzania wiedzą
- Zarządzanie systemem szkoleń kadry menedżerów projektów
- Wspieranie i koordynowanie zadań zespołu PMO
- Wsparcie kierowników projektów w zakresie poprawnego stosowanie metodyki zarządzania projektami SII poprzez prowadzenie szkoleń wewnętrznych, warsztatów i konsultacji
- Udział w przedsięwzięciach dotyczących optymalizacji procesów firmy, ścisła współpraca z pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakością
Oczekiwane umiejętności:
- Wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomiczne, administracyjne lub informatyczne)
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynatora lub lidera
- Zdolność analitycznego myślenia, znajomość procesów zarządzania projektami oraz procesów gospodarczych przedsiębiorstw
- Znajomość podstawowych przepisów prawa w zakresie rachunkowości i finansów
- Wiedza i doświadczenie w pracy z narzędziami do modelowania procesów biznesowych
- Znajomość metodyk zarządzania projektami (PMBOK lub Prince2)
- Znajomość narzędzi i systemów informatycznych wykorzystywanych do wsparcia procesów zarządzanie projektami: MS Project Server, MS Sharepoint, MS Office
- Znajomość technik raportowych i kontrolnych w zakresie realizacji projektów, mile widziana umiejętność analizy wielowymiarowej opartej o rozwiązania OLAP
- Praktyczna wiedza na temat zarządzania projektami w organizacjach oraz systemów zapewnienia kontroli jakości
- Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętności negocjacji
- Umiejętność samodzielnego organizowania i prowadzenia przedsięwzięć projektowych i szkoleń
- Umiejętność szybkiego dostosowania się do dynamicznego środowiska pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Korzyści dla Ciebie:
- Dołączysz do Lidera. Zatrudniając ponad 4 000 specjalistów, Sii jest najszybciej rozwijającym się, odnoszącym największe sukcesy i bezdyskusyjnym numerem 1 wśród firm IT i inżynierii w Polsce!
- Weźmiesz udział w pełnych wyzwań projektach, które realizujemy dla kilkuset prestiżowych klientów z całego świata z różnych sektorów i branż
- Gwarantujemy Ci wiele możliwości rozwoju dzięki naszej aplikacji Job Changer, która umożliwi Ci zmianę projektu, obszaru działalności czy miejsca pracy
- Będziesz pracować z najlepszymi ekspertami w pełnych pasji zespołach, używając zaawansowanych i najnowocześniejszych technologii
- Czeka na Ciebie Najlepsze Miejsce Pracy z doskonałą atmosferą i autentycznymi wartościami. Poznasz tutaj wielu nowych, fantastycznych ludzi!
- Wesprzemy Cię w realizacji Twoich inicjatyw i marzeń w ramach programów wsparcia pasji oraz Power Volunteers
- Zaprosimy Cię do udziału w niesamowitych spotkaniach integracyjnych, grupach zainteresowań i meetupach
- Spodoba Ci się nasze komfortowe, najwyższej klasy, nowocześnie zaprojektowane biuro w dogodnej lokalizacji
Aplikuj poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie