Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/10/2018.

Koordynator ds. Personalnych

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Najważniejsze zadania:
• obsługa administracyjno-kadrowa zatrudnionych pracowników
• bieżące wsparcie dla Pracowników w zakresie HR
• monitorowanie i ewidencjonowanie absencji
• budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potrzeb Klienta,
• realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych
• budowanie trwałych relacji z Klientem i pracownikami
• raportowanie do Klienta i Przełożonego



Od kandydatów oczekujemy:
• min 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
• doświadczenia w agencji doradztwa personalnego będzie dodatkowym atutem
• wykształcenia wyższego mile widziane kierunkowe
• znajomości przepisów Prawa Pracy
• wysokiej motywacji do pracy
• nastawienia na wytrwałą realizację założonych celów
• samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
• wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
• bardzo dobrej organizacji pracy



Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
• możliwość skorzystania z benefitów w postaci karty Multisport, karty medycznej, ubezpieczenia grupowego
• narzędzia pracy niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych (laptop, telefon, możliwość korzystania z samochodu służbowego)
• możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach i warsztatach branżowych



Prezentacja firmy

 Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa... personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry