
Dla naszego klienta, międzynarodowej, innowacyjnej firmy z obszaru sprzętu medycznego, która jest światowym liderem w swoim obszarze poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. obsługi pacjenta.
Koordynator ds. Obsługi PacjentaMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Koordynowanie procesu sprzedaży w oparciu o istniejącą bazę danych
- Kontakt z pacjentami w celu telefonicznej sprzedaży sprzętu medycznego
- Pomoc w zakresie zamówień publicznych
- Opracowywanie wewnętrznych procedur związanych z pracą Biura Obsługi Pacjenta
- Realizacja bieżących zadań w dziale obsługi pacjenta
- Obsługa administracyjna, realizacja zamówień
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą pacjenta lub sprzedaży
- Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
- Wysoki poziom empatii
- Opanowanie w sytuacjach stresujących,
- Cierpliwość i opanowanie
- Posługiwanie się językiem korzyści
- Umiejętności organizacyjne
- Umiejętności szybkiego uczenia się
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia)
- Możliwy szybki awans na stanowisko kierownicze
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest liderem w swoim obszarze
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.