Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/09/2019.

Koordynator ds. Obsługi Pacjenta

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, międzynarodowej, innowacyjnej firmy z obszaru sprzętu medycznego, która jest światowym liderem w swoim obszarze poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. obsługi pacjenta.

Koordynator ds. Obsługi PacjentaMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Koordynowanie procesu sprzedaży w oparciu o istniejącą bazę danych
  • Kontakt z pacjentami w celu telefonicznej sprzedaży sprzętu medycznego
  • Pomoc w zakresie zamówień publicznych
  • Opracowywanie wewnętrznych procedur związanych z pracą Biura Obsługi Pacjenta
  • Realizacja bieżących zadań w dziale obsługi pacjenta
  • Obsługa administracyjna, realizacja zamówień

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe związane z obsługą pacjenta lub sprzedaży
  • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Wysoki poziom empatii
  • Opanowanie w sytuacjach stresujących,
  • Cierpliwość i opanowanie
  • Posługiwanie się językiem korzyści
  • Umiejętności organizacyjne
  • Umiejętności szybkiego uczenia się

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia)
  • Możliwy szybki awans na stanowisko kierownicze
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest liderem w swoim obszarze

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry