Koordynator ds. Obsługi Klienta - CFM
Warszawa Koordynator ds. Obsługi Klienta - CFM
Warszawa
NR REF.: 1091518
Twoja następna firma
Reprezentujemy obecnie globalny koncern będący jednym z największych na świecie dostawców usług zarządzania flotą i rozwiązań mobilnych. W imieniu naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. Obsługi Klienta.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opiekę nad powierzoną grupą klientów firmy oraz zarządzanie 2 - 3 osobowym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta, w tym motywowanie, szkolenie, wynaczanie celów. Koordynator ds. Obsługi Klienta będzie miał za zadanie przejmowanie kontraktów zdobytych przez Dział Sprzedaży oraz kontaktu i opieki nad klientem, rozwiązywanie ewentualnych trudnych sytuacji, koordynację pracy różnych osób w organizacji dążącą do jak najwyższej jakości obsługi klienta i jego satysfakcji. Osoba na tym stanowisku będzie także odpowiedzialna za prezentowanie dodatkowych usług i renegocjacjekontraktów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osoby z co najmniej 2 - 3 letnim doświadczeniem po stronie firmy leasingowej, CFM-owej - warunek konieczny. Niezbędna jest co najmniej komunikatywną znajomość j. angielskego. Szansę sprawdzenia sie na tym stanowisku ma osoba o bardzo dobrych kompetencjach komunikacyjnych i organizacyjnych, nastawiona na najwyszą jakość obsługi klienta, potrafiąca budować trwałe relacje.
Co zyskujesz?
Ciekawa praca w międzynarodowym środowisku w jednej z największych firm z branży, atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy, pakiet socjalny.
Warszawa
NR REF.: 1091518
Twoja następna firma
Reprezentujemy obecnie globalny koncern będący jednym z największych na świecie dostawców usług zarządzania flotą i rozwiązań mobilnych. W imieniu naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora ds. Obsługi Klienta.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za opiekę nad powierzoną grupą klientów firmy oraz zarządzanie 2 - 3 osobowym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta, w tym motywowanie, szkolenie, wynaczanie celów. Koordynator ds. Obsługi Klienta będzie miał za zadanie przejmowanie kontraktów zdobytych przez Dział Sprzedaży oraz kontaktu i opieki nad klientem, rozwiązywanie ewentualnych trudnych sytuacji, koordynację pracy różnych osób w organizacji dążącą do jak najwyższej jakości obsługi klienta i jego satysfakcji. Osoba na tym stanowisku będzie także odpowiedzialna za prezentowanie dodatkowych usług i renegocjacjekontraktów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osoby z co najmniej 2 - 3 letnim doświadczeniem po stronie firmy leasingowej, CFM-owej - warunek konieczny. Niezbędna jest co najmniej komunikatywną znajomość j. angielskego. Szansę sprawdzenia sie na tym stanowisku ma osoba o bardzo dobrych kompetencjach komunikacyjnych i organizacyjnych, nastawiona na najwyszą jakość obsługi klienta, potrafiąca budować trwałe relacje.
Co zyskujesz?
Ciekawa praca w międzynarodowym środowisku w jednej z największych firm z branży, atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy, pakiet socjalny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.