Opis stanowiska pracy
Do nowo otwartego oddziału w Warszawie poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:
KOORDYNATOR BIURA
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wszelkie sprawy administracyjne związane z prowadzeniem biura
- zarządzanie obiegiem dokumentów
- wystawianie faktur oraz rozliczanie umów
- kontakt z działem księgowym
Wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku min.1 rok
- wyksztalcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem
- znajomość MS Office oraz sprawna obsługa urządzeń biurowych
- język angielski na poziomie min.B2 umożliwiający swobodną komunikację mailową
- prawo jazdy kat.B (mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny)
Oferujemy:
- wszelkie narzędzia służbowe niezbędne do wykonywania pracy (telefon, laptop, samochód)
- umowę o pracę na okres próbny
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
- pracę w godz. 8-16 lub 9-17
- wyjazdy integracyjne
- dobrą kawę :)
Aplikacje proszę przesłać najpóźniej do 16.10.2017r., klikając w przycisk "APLIKUJ".
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)
Prezentacja firmy
Jesteśmy międzynarodową firmą, działającą w Polsce, Austrii i Ni...
Jesteśmy międzynarodową firmą, działającą w Polsce, Austrii i Niemczech w branży FMCG.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa