Opis stanowiska pracy

Do nowo otwartego oddziału w Warszawie poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:

KOORDYNATOR BIURA

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wszelkie sprawy administracyjne związane z prowadzeniem biura
  • zarządzanie obiegiem dokumentów
  • wystawianie faktur oraz rozliczanie umów
  • kontakt z działem księgowym

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku min.1 rok
  • wyksztalcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem
  • znajomość MS Office oraz sprawna obsługa urządzeń biurowych
  • język angielski na  poziomie min.B2 umożliwiający swobodną komunikację mailową
  • prawo jazdy kat.B (mile widziane, ale nie jest to  warunek konieczny)

 

Oferujemy:

  • wszelkie narzędzia  służbowe niezbędne do wykonywania  pracy (telefon, laptop, samochód)
  • umowę o pracę na okres próbny
  • wynagrodzenie adekwatne do  posiadanego  doświadczenia
  • pracę w godz. 8-16 lub 9-17 
  • wyjazdy integracyjne
  • dobrą kawę :)

 

Aplikacje proszę przesłać najpóźniej do 16.10.2017r., klikając w przycisk "APLIKUJ".

 

 


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)

 

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy międzynarodową firmą, działającą w Polsce, Austrii i Ni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi