Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/02/2019.

Kontroler Zleceń Serwisowych w dziale Service Retail

Warszawa, mazowieckie

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • kontrola terminowości wykonywania zleceń serwisowych,
  • kontrola terminowości wykonywania konserwacji urządzeń,
  • zamykanie zleceń w systemach oraz ewidencja i rozliczanie zużytych części,
  • zamawianie części na telefoniczną prośbę serwisantów,
  • przygotowywanie i wysyłanie raportów dla klientów,

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia min. średniego,
  • dobrej znajomości programu MS Excel,
  • dobrej znajomości programu MS Outlook,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjności.

Mile widziane będą:

  • znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
  • znajomość aplikacji CRM.

Oferujemy Ci:

  • możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie,
  • szkolenia wstępne,
  • międzynarodowe środowisko pracy,
  • prywatną opiekę medyczną – także dla rodziny,
  • pakiet ubezpieczenia na życie,
  • możliwość dołączenia do programu Benefit.

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Logistyka , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
Zapisz ofertę
do góry