Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/08/2020.

Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kontroler skarbowy do spraw przetwarzania i analizy danych w Drugim Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Drugim Urzędzie Skarbowym w Białymstoku

Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
ul. Jana Klemensa Branickiego 9
15-085 Białystok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie czynności sprawdzających w zakresie wywiązywania się podatników z obowiązku terminowego składania deklaracji i informacji podatkowych, poprawności i rzetelności danych zawartych w składanych deklaracjach oraz spełnienia warunków do skorzystania z ulg i zwolnień podatkowych
  • Przeprowadzanie czynności sprawdzających w zakresie podatku dochodowego
  • Analizowanie informacji mających lub mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego oraz ustalenie zobowiązania podatkowego, typowanie podmiotów do kontroli podatkowej lub skarbowej
  • Udział w opracowywaniu i przekazywaniu analiz, informacji i sprawozdań z zakresu działania oraz prowadzenie ewidencji, rejestrów obrazujących fakty, czynności i efekty działalności komórki


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• praca administracyjno- biurowa,
• obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej , praca wymaga sprawności obu rąk,
• użytkowanie elektrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka),
• zadania wykonywane w siedzibie Urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:
• stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku,
• stanowisko pracy wyposażone jest w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych z obsługą komputera,
• oświetlenie sztuczne i naturalne,
• szerokość głównych drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• siedziba urzędu jest budynkiem pięciokondygnacyjnym wyposażonym w windy osobowe,
• węzeł sanitarny jest przystosowany dla osób niesprawnych ruchowo ,
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach,
• stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych,
• na terenie urzędu wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej ruchowo.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja formalna ofert,
- test wiedzy merytorycznej,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- analiza ofert w zakresie spełniania wymagań dodatkowych, potwierdzonych stosownymi dokumentami.

Pracownikom oferujemy:
• Wynagrodzenie zasadnicze brutto dla oferowanego stanowiska w kwocie 3 657,53 zł miesięcznie,
• dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• nagrody jubileuszowe,
• pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki),
• ruchomy czas pracy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
• możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.

Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Wszystkie składane oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu.

Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu postępowania selekcyjnego - testu wiedzy merytorycznej.

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku dostępne są na stronie BIP pod adresem:
http://www.podlaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bialymstoku/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 6655683, 85 6655678

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Umiejętności analityczne
  • Odporność na stres
  • Komunikatywność
  • W jednostkach organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423) - dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-14
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Jana Klemensa Branickiego 9, 15-085 Białystok.
    Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko kontrolera skarbowego w Drugim Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Drugim Urzędzie Skarbowym w Białymstoku nr ogłoszenia 66513 " .

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    10/08/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry