Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/12/2019.

Kontroler Finansowy / Finance Manager (Interim 12M)

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Naszym Klientem jest międzynarodowa sieć retail mająca sieć ok. 40 sklepów. Idealny kandydat jest samodzielnym Kontrolerem Finansowym gotowym na operacyjne wsparcie spółki (dość niewielka struktura organizacyjna). Zatrudniona osoba będzie zaangażowana zarówno w procesy raportingowo finansowe ale również będzie siknie wspierać obszar zakupów, współpracować ze sklepami oraz wewnętrzną księgowością.

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest międzynarodowa sieć retail mająca sieć ok. 40 sklepów. Spółka ma dość niewielką strukturę organizacyjną (do 10 osób w biurze), a dzięki temu szybki proces decyzyjny. Firma szuka osoby o szerokich kompetencjach organizacyjnych zarówno w obszarze Finansów oraz gotowości do współpracy z biznesem koordynując m.in. procesy zakupowe.

Opis stanowiska

  • koordynacja obszaru finansów i kontrolingu spółki
  • kontrola procesu zakupu towarów
  • negocjacje i kontakty z partnerami biznesowymi
  • optymalizacja działań operacyjnych w sklepach w celu wzrostu rentowności
  • wspieranie procesów inwestycyjnych
  • budżetowanie i analiza danych finansowych (sprzedaż, marża, koszty itp.), badanie wyników,
  • finansowych poszczególnych sklepów i opracowywanie rekomendacji
  • wsparcie merytoryczne działu księgowego oraz kontrola poprawności i rzetelności zapisów
  • księgowych we współpracy z Głównym Księgowym
  • raportowanie danych finansowych do centrali w Danii
  • współpraca z audytorem zewnętrznym
  • kontrola operacyjna działania sklepów

Profil kandydata

  • Kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku jako Kontroler Finansowy lub Finance Manager
  • Umiejętność samodzielnej pracy nie tylko z Finansami ale również z Biznesem
  • Doświadczenie w spółce handlowej (towar, magazyn) jest warunkiem koniecznym
  • Język angielski na poziomie minimum b2 jest warunkiem koniecznym
  • Gotowość do podjęcia się projektu na ok. 12 miesięcy

Oferujemy

Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę zastępstwo, konkurencyjne wynagrodzenie oraz konkurencyjne benefity.

Siedziba spółki mieści się w okolicy Galerii Handlowej Arkadia.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry