
Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Gi Group działa w Polsce od 2007 roku i pomaga blisko 150 000 osobom rocznie znaleźć zatrudnienie.
Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Konsultant w Contact Center
Miejsce pracy: WarszawaZAKRES OBOWIĄZKÓW:
CZEGO OCZEKUJEMY?
CO OFERUJEMY?
]]>
- Kompleksowa i partnerska obsługa Klientów na linii przychodzącej
- Sprzedaż produktów i usług sieci komórkowej
- Budowanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami
CZEGO OCZEKUJEMY?
- komunikatywności i pozytywnego nastawienia
- chęci i gotowości do nauki – nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
- natawienia na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów – w Contact Center mamy przygotowaną jasną ścieżkę kariery – rozwijaj się w stabilnej branży na rynku pracy
- masz doświadczenie w sprzedaży – super! Jeśli nie, to pomożemy Ci rozwinąć umiejętności sprzedażowe
CO OFERUJEMY?
- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace bezpośrednio z Klientem
- wynagrodzenie podstawa 4100 zł brutto + atrakcyjne premie
- pełnopłatne miesięczne szkolenie, które pozwoli Ci dokładnie zapoznać się z produktami i zasadami pracy
- platformę benefitową – dofinansowywaną co miesiąc przez pracodawcę
- platformę szkoleniową
- dzień wolny w urodziny w formie dodatkowego dnia urlopu
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
- preferencyjne warunki skorzystania z produktów marki Klienta
- dodatkowe nagrody za wyniki
- telefon służbowy do celów prywatnych
- strefę relaksu w biurze
]]>
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i przesłaną aplikację.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.