Opis stanowiska pracy
Naszym klientem jest Empik - lider branży e-commerce w Polsce. Naszego klienta wspieramy w zakresie obsługi klientów i zamówień w sklepie internetowym.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku:
Konsultant telefoniczny – obsługa infolinii przychodzącej
miejsce pracy: Warszawa, przy stacji WKD Raków
Twoje zadania:
- obsługa telefoniczna klientów – tylko połączenia przychodzące dotyczące zamówień w sklepie online
- obsługa korespondencji mailowej z klientami
- budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy
- Poszukujemy osób, które:
- posiadają dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz świetnie czują się w kontakcie z innymi
- odznaczają się komunikatywnością, kreatywnością oraz entuzjazmem
- dobrze czują się w obsłudze komputera
- mogą pracować w systemie zmianowym – dopasowanym do indywidualnych potrzeb
W zamian zaoferujemy Ci:
- godziny pracy głównie 08:00-21:00, pełny lub niepełny etat, możliwość indywidualnego dopasowania
- profesjonalne szkolenie wstępne w ramach godzin pracy
- realną możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
- pracę w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
- atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne i na życie, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, do wygrania wycieczki zagraniczne, niespodzianki, słodkie i słone dni
- dodatkowe pieniądze za polecanie osób do pracy!
- stawkę godzinową minimum 11,13 netto/godz. plus system motywacyjny
- umowa zlecenie/zlecenie +ZUS
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta przyślij nam swoje cv poprzez przycisk APLIKUJ
Prezentacja firmy
Voice Contact Center
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta