Opis stanowiska pracy

Lobo HR - międzynarodowa agencja doradztwa personalnego, której celem jest wyróżniać się dbałością o doskonałą obsługę Klientów oraz dostarczanie usług najwyższej jakości, z wykorzystywaniem nowoczesnych i precyzyjnych rozwiązań w procesie realizacji projektów HR. Wspieramy przedsiębiorstwa w różnorodnych projektach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.

 

ZADANIA:

• Telefoniczny kontakt z klientami (połączenia przychodzące)

 

 

Wymagania

WYMAGANIA:

• Pracę w stałych godzinach 9:30 - 23:00/24:00 od poniedziałku do niedzieli

• Stałą stawkę godzinową

• Premie

• Szkolenia

 

OFERUJEMY:

• Dyspozycyjności od poniedziałku do niedzieli (elastyczny grafik)

• Znajomości obsługi komputera

• Znajomości pakietu MS Office

• Gotowości do uczestnictwa w szkoleniach

• Punktualności oraz systematyczności

 

Aplikacje w formie CV prosimy kierować poprzez formularz dostępny na stronie.

W treści e-maila lub życiorysu prosimy dodać następującą klauzulę:

"Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych w bazie danych Agencji Pracy Lobo oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji oraz w celach marketingowych (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883) . Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."

Prezentacja firmy

Informacje o firmie<br/><br/><br/>Ludzie są najcenniejszym z kapi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi