Konsultant II linii wsparcia
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
- Kwalifikacja i akceptacja zgłoszeń do realizacji w oparciu o zapisy umowne (kontakt z klientem i I linią wsparcia w oparciu o system do obsługi zgłoszeń)
- Rozwiązywanie zgłoszeń w reżimie SLA
- Koordynację i monitoring rozwiązywania zgłoszeń wymagających przygotowania poprawek
Wymagania:
- Zaangażowanie, otwartość, dociekliwość i chęć do pracy
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność myślenia analitycznego i szybkiego znajdowania rozwiązań
- Umiejętność pracy w rygorystycznych ramach czasowych
- Znajomość Windows i pakietu Office
- Kultura osobista
Mile widziane:
- Znajomość systemów do obsługi zgłoszeń
- Doświadczenie w pracy na call center lub II linii wsparcia
- Znajomość podstaw MS SQL
Oferujemy:
- Pracę w dużym projekcie
- Wsparcie merytoryczne i możliwość uczenia się od zespołu z wieloletnim doświadczeniem
- Pracę w stałych godzinach 8-16
- Formę zatrudnienia: umowę o pracę/ B2B
- Dostęp do benefitów dodatkowych
Numer ref. KLW/014/KGŁ