W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Konsultant ds. wsparcia technicznego - język angielski - nowe SSC
Miejsce pracy: KatowiceW rezultacie decyzji biznesowej naszego Klienta wspieramy rozwój nowej jednostki w Katowicach, której jednym z fundamentów będzie wsparcia technicznego z poziomu pierwszej linii. W związku z tym poszukujemy osób z doświadczeniem w obszarze wsparcia IT, które dołączą do nowo tworzonego zespołu.
Miejsce pracy: nowoczesna przestrzeń biurowa w centrum Katowic (model hybrydowy z pracą zdalną)
Główne wyzwania na stanowisku:
- przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń napływających od końcowych użytkowników (klient wewnętrzny),
- przekazywanie wskazówek i wspieranie użytkowników w wykorzystaniu dostępnych rozwiązań IT,
- uszczegóławianie, opisywanie i przekazywanie incydentów do drugiej linii wsparcia - w sytuacjach wykraczających poza dostępy/możliwości rozwiązania zespołu pierwszej linii,
- dbanie o aktualność danych oraz procedur - ich bieżąca aktualizacja,
- praca w oparciu o ustalone standardy efektywności.
Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia w obszarze wsparcia technicznego,
- bardzo dobry poziom języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- nastawienie na współpracę i osiąganie ustalonych celów.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowostworzonych struktur centrum usług wspólnych,
- realny wpływ na kształt procesów,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- możliwości rozwoju wraz z rozwojem organizacji.