#

Konsultant ds. wsparcia technicznego - język angielski - nowe SSC

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Konsultant ds. wsparcia technicznego - język angielski - nowe SSC

Miejsce pracy: Katowice
7-16-63155

W rezultacie decyzji biznesowej naszego Klienta wspieramy rozwój nowej jednostki w Katowicach, której jednym z fundamentów będzie wsparcia technicznego z poziomu pierwszej linii. W związku z tym poszukujemy osób z doświadczeniem w obszarze wsparcia IT, które dołączą do nowo tworzonego zespołu.

Miejsce pracy: nowoczesna przestrzeń biurowa w centrum Katowic (model hybrydowy z pracą zdalną)

Główne wyzwania na stanowisku:
- przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń napływających od końcowych użytkowników (klient wewnętrzny),
- przekazywanie wskazówek i wspieranie użytkowników w wykorzystaniu dostępnych rozwiązań IT,
- uszczegóławianie, opisywanie i przekazywanie incydentów do drugiej linii wsparcia - w sytuacjach wykraczających poza dostępy/możliwości rozwiązania zespołu pierwszej linii,
- dbanie o aktualność danych oraz procedur - ich bieżąca aktualizacja,
- praca w oparciu o ustalone standardy efektywności.

Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia w obszarze wsparcia technicznego,
- bardzo dobry poziom języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- nastawienie na współpracę i osiąganie ustalonych celów.

Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowostworzonych struktur centrum usług wspólnych,
- realny wpływ na kształt procesów,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- możliwości rozwoju wraz z rozwojem organizacji.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi