Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży i Utrzymania Produktów Bankowych

Warszawa, mazowieckie

Bank Millennium S.A.

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Aktywna, telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Bank Millennium S.A.
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez rzetelne i specjalistyczne doradztwo bankowe
  • Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami

Wymagania

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Umiejętność podejmowania inicjatywy w relacjach z Klientami
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność skutecznego przekonywania
  • Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klienta
  • Dbałość o satysfakcję Klientów
  • Skuteczność w realizacji celów
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • Gotowość do pracy zmianowej (9.00-19.00)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
  • Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy 
  • Wsparcie kolegów z Zespołu
  • Dogodną lokalizację - okolice metra Pole Mokotowskie - idealny dojazd do pracy
  • Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku 

Prezentacja firmy

Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję... zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry