Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie
  • Dobra znajomość MS Office (Word i Excel)
  • Umiejętność analizy i logicznego myślenia
  • Sumienność, dokładność, rzetelność
  • Dyspozycyjność 160 godzin w miesiącu

Konsultant ds. Przetargów

Opis stanowiska pracy:

  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Koordynatora ds. Administracji Sprzedaży
  • Przygotowywanie ofert przetargowych
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z przetargami
  • Wprowadzanie danych do bazy CRM
  • Przygotowywanie i wysyłanie materiałów marketingowych dla Account Managerów

Oferujemy:

  • umowę na podstawie umowy zlecenie na okres 3 miesięcy
  • kawę i owoce w biurze
  • miłą atmosferę
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi