Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie
- Dobra znajomość MS Office (Word i Excel)
- Umiejętność analizy i logicznego myślenia
- Sumienność, dokładność, rzetelność
- Dyspozycyjność 160 godzin w miesiącu
Konsultant ds. Przetargów
Opis stanowiska pracy:
- Wsparcie administracyjne i organizacyjne Koordynatora ds. Administracji Sprzedaży
- Przygotowywanie ofert przetargowych
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z przetargami
- Wprowadzanie danych do bazy CRM
- Przygotowywanie i wysyłanie materiałów marketingowych dla Account Managerów
Oferujemy:
- umowę na podstawie umowy zlecenie na okres 3 miesięcy
- kawę i owoce w biurze
- miłą atmosferę
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: