Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 17 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
KONSULTANT DS. PRZETARGÓW
Miejsce pracy: Warszawa
GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI:
Wsparcie administracyjne i organizacyjne Koordynatora ds. Administracji Sprzedaży
Przygotowywanie ofert przetargowych
Przygotowywanie dokumentacji związanej z przetargami
Wprowadzanie danych do bazy CRM
Przygotowywanie i wysyłanie materiałów marketingowych dla Account Managerów
PROFIL POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW:
Wykształcenie min. średnie
Dobra znajomość MS Office (Word i Excel)
Umiejętność analizy i logicznego myślenia
Sumienność, dokładność, rzetelność
Dyspozycyjność 160 godzin w miesiącu
OFERUJEMY:
Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie od października do grudnia 2017 r.
Pracę w wymiarze ok. 160 godzin miesięcznie
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji
Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kłobuckiej 25 w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?