Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest spółka specjalizująca się w finansowaniu zakupu samochodów marek oferowanych w sieci sprzedaży. Działalność operacyjną prowadzi od 1998 roku i od tego czasu wspiera branże automotive na rynku polskim.
W związku ze stałym rozwojem Firmy obecnie poszukujemy Kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta biznesowego zgodnie ze standardami Firmy, odpowiadanie na zgłoszenia Klientów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji finansowej, dbanie o odpowiednie terminy płatności, rejestrację wpływających dyspozycji, bezpośrednią obsługę Klienta, przygotowanie niezbędnej dokumentacji do działu księgowości.
Nasz Klient zapewnia:
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (8-9 - 16-17)
Dogodną lokalizację (Służew)
Co miesięczne wyjazdy zagraniczne oferujące szkolenia i rozwój każdego z Pracowników
Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwości rozwoju i długiej współpracy na podstawie umowy o pracę.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku oraz chęć odbywania zagranicznych podróży służbowych w celu rozwijania swoich umiejętności
Minimalnie 2 letnie doświadczenie pracy w bankowości wraz z zadaniami obejmującymi obsługę Klienta
Płynną znajomość języka angielskiego
Komunikatywność, umiejętności negocjacji oraz asertywność
Zaagnażowanie w powierzone obowiązki, sumienność oraz inicjatywę działania.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy / Location Warszawa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?