Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Dla naszego Klienta - renomowanej instytucji finansowej poszukujemy osób mających doświadczenie w Obsłudze Klienta, o pozytywnym nastawieniu, lubiących pracować w zgranym zespole, dla których praca z Klientem nie sprawia trudności.
Do Twoich zadań należeć będzie zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta oraz prowadzenie rozmów przychodzących jak i wychodzących mających na celu wspieranie Klienta korzystającego z usług finansowych Firmy. Będziesz dbał o dobre relacje z obecnymi Klientami oraz budował pozytywny wizerunek wśród potencjalnych Klientów chcących skorzystać z usług firmy. Nie bez znaczenia jest abyś przywiązywał dużą wagę do szczegółów oraz wywiązywał się z powierzonych zadań w terminie.
Nasz Klient zapewnia
Przyjazną i miłą atmosferę pracy.
Możliwość rozwoju w międzynarodowej Firmie.
Atrakcyjny pakiet socjalny.
Ciekawy system premiowy.
Bogatą ofertę szkoleń.
Dogodną lokalizację miejsca pracy.
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
U Kandydatów zwracamy uwagę na
Doświadczenia w Obsłudze Klienta.
Umiejętności analizy i weryfikacji zgłaszanych problemów.
Dobrej organizacji pracy i zarządzania czasem.
Komunikatywności oraz zaangażowania.
Podejmij wyzwanie i aplikuj już teraz!
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?