Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy / Location Warszawa
Nasz Klient zapewnia / Our Client offers
Twoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest międzynarodowa Firma, będąca liderem contact center w Polsce. Posiada ponad 310 centrów obsługi klienta w ponad 50 krajach. Współpracuje z Klientami używając ponad 60 różnych języków i dialektów. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy i budową całego działu Obsługi Klienta poszukujemy obecnie Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.
Do Twoich zadań na powyższym stanowisku należeć będzie bieżąca obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu oraz maila (tylko połączenia przychodzące) w języku niemieckim. Co najważniejsze - Konsultant będzie również brał udział w ciekawych projektach obsługi Klienta dla wielu międzynarodowych firm.
Nasz Klient zapewnia:
Atrakcyjne wynagrodzenie (5500-6000zł brutto).
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w długiej perspektywie.
Pełen pakiet szkoleń wspierających wdrożenie.
Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie.
Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 (w mowie i piśmie).
Komunikatywną znajomość języka angielskiego.
Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz.
Otwartość na kontakt z Klientem, chęć do nauki i rozwijania nowych umiejętności.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?