Konsultant ds. obsługi klienta w branży medycznej
Do Twoich zadań należeć będzie:
• Profesjonalna obsługa pacjentów w punkcie medycznym w siedzibie Spółki,
• Prezentacja produktów, indywidualne doradztwo i dobór sprzętu,
• Telefoniczne i mailowe udzielanie informacji o produktach,
• Obsługa zamówień: przyjmowanie i wysyłanie zamówionych produktów,
• Wprowadzanie wniosków o refundację do NFZ,
Od Ciebie oczekujemy:
• Wykształcenia kierunkowego: technik ortopeda, fizjoterapeuta, technik lub magister farmacji, pielęgniarstwo- warunek konieczny,
• Doświadczenie w pracy w sklepie medycznym lub aptece - min. 1 rok,
• Samodzielności w działaniu, umiejętności dobierania priorytetów i organizacji własnej pracy,
• Pozytywnego nastawienia i zdolności rozpoznawania potrzeb klientów,
Nasz klient zapewnia:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji,
• Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub 9-17,
• Przyjazną atmosferę w kameralnym gronie,
• Atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe,
• Profesjonalne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
• Miejsce pracy: Warszawa Śródmieście
Numer referencyjny: MC/WA2/04/2018