Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik zespołu w Zespole Nadzoru w Wydziale Koordynacji i Monitorowania Inwestycji Drogowych w Oddziale GDDKiA w Szczecinie

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Szczecinie
Al. Boh. Warszawy 33
70-340 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie, nadzorowanie, koordynowanie i monitorowanie pracy Zespołu w celu właściwego i terminowego pozyskania informacji zarządczej o wynikach i stanie przygotowania oraz realizacji projektów inwestycyjnych,
  • koordynowanie prowadzenia sprawozdawczości, monitoringu postępu rzeczowo-finansowego, raportów i informacji o inwestycjach oraz przekazywania informacji zbiorczych,
  • współpraca z Kierownikami Projektów poszczególnych zadań inwestycyjnych w zakresie zarządzania umowami z Wykonawcami oraz Inżynierami Kontraktu w zgodności z Warunkami Kontraktu na Roboty oraz Warunkami Kontraktu na Nadzór Inwestorski w ramach prowadzonych zadań inwestycyjnych,
  • uczestniczenie w wypracowywaniu jednolitych dla Oddziału trybów postępowania i koordynacji wdrażania procedur w zakresie przygotowywanych i realizowanych inwestycji oraz branie udziału w spotkaniach dotyczących rozwiązywania problemów inwestycyjnych,
  • nadzorowanie koordynacji spraw związanych z monitorowaniem jakości prowadzonych robót, dokonywaniem przeglądów i odbiorów robót zadań inwestycyjnych, oraz monitorowanie procesu przejęcia środka trwałego,
  • nadzorowanie z ramienia pionu inwestycji przekazywania dróg, które utraciły status drogi krajowej na mocy ustawy, przekazywania na rzecz gestorów sieci wybudowanej infrastruktury oraz przekazywania odcinków dróg na rzecz innych zarządców dróg (wraz z infrastrukturą) przebudowywanych w ramach realizacji zadań inwestycyjnych,
  • nadzorowanie i koordynowanie przygotowywania dokumentów do kontroli i audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych, koordynowanie pracy zespołów weryfikujących w merytorycznych zakresach prawidłowość działań kontraktowych (np. kontrole tymczasowej organizacji ruchu),
  • współpraca z Kierownikami Projektów, Wykonawcami i Nadzorem, innymi wydziałami oraz jednostkami zewnętrznymi (Nadzór Budowlany, gestorzy sieci, inni zarządczy dróg, instytucje kontrolujące) w celu zapewnienia właściwej koordynacji oddawania dróg do użytkowania.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w biurze,
- praca w terenie,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.

Pracownikom oferujemy:
 stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
 trzynaste wynagrodzenie,
 ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
 skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
 pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
 dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
 praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
 budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
 praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o metodach naboru:
- weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 91/43-25-350 lub 91/43-25-372.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze projektowania lub realizacji zadań związanych z budową lub przebudową lub remontami dróg i obiektów inżynierskich,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich, znajomość przepisów FIDIC,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami,
  • przeszkolenie z zakresu: warunków kontraktowych FIDIC, funduszy unijnych,
  • uprawnienia o specjalności drogowej lub mostowej lub budowlanej,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • owiadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
  • kopia uprawnień w specjalności drogowej lub mostowej lub budowlanej

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-03-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    GDDKiA Oddział w Szczecinie
    Al. Boh. Warszawy 33
    70-340 Szczecin
    z dopiskiem „Oferta pracy –Kierownik Zespołu Nadzoru”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/03/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi