Opis stanowiska pracy
Z JAKIMI CIEKAWYMI ZADANIAMI ZMIERZYSZ SIĘ U NAS?
- Zarządzanie bieżącą działalnością operacyjną na podległym kontrakcie w celu zapewnienia zgodności świadczonych usług z umową
- Nadzór nad pracami wykonywanymi na terenie powierzonego obiektu, zapewnienie prawidłowego stanu utrzymania technicznego
- Opracowywanie harmonogramów przeglądów instalacji technicznych
- Planowanie pracy/harmonogramów pracowników oraz podwykonawców
- Kontrola budżetu prowadzonego kontraktu
- Prowadzenie dokumentacji kontraktu zgodnie z umową z Klientem oraz zgodnie ze standardami firmy
- Bieżąca współpraca z Klientem oraz utrzymywanie pozytywnych na każdym etapie realizacji projektu
- Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych rozwiązań, inicjowanie działań optymalizacyjnych
- Dbanie o środki bezpieczeństwa oraz standardy jakościowe, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP
SPRAWDŹ, CZY TO CIEBIE SZUKAMY?
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu obsługą techniczną obiektu
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Praktyczna znajomość instalacji technicznych w budynkach oraz automatyki budynkowej
- Umiejętność pracy z budżetem kontraktu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników technicznych
- Posiadanie uprawnień zawodowych - świadectwa kwalifikacji SEP GR 1 (E i D), posiadanie innych uprawnień będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność, otwartość oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników
SPRAWDŹ, CZY MAMY WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników pracy
- Prywatna opieka medyczna w Medicover
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- 50% dofinansowania do karty MultiSport
- Kurs języka angielskiego, niemieckiego oraz hiszpańskiego w formie online dla Pracownika oraz jednej osoby towarzyszącej
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin/imienin
Prezentacja firmy
FBSerwis to firma należąca do Grupy Budimex, która realizuje kont...
FBSerwis to firma należąca do Grupy Budimex, która realizuje kontraktu w zakresie gospodarki odpadami, utrzymania technicznego budynków oraz obiektów przemysłowych, a także bieżące utrzymanie ponad 2000 km dróg krajowych i autostrad.
Szeroki zakres świadczonych usług pozwala nam na tworzenie konkurencyjnych ofert zarówno dla Klientów biznesowych, jak i samorządowych. Taki model prowadzonej działalności jest odpowiedzią na wyzwania rynku, którym chcemy sprostać wykorzystując korzyści wynikające z synergii działalności i specjalizacji.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/07/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria, Praca Kadra zarządzająca