Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/10/2019.

Opis stanowiska pracy

Kierownik Sklepu

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży Retail posiadająca sieć sklepów  ze zróżnicowanym asortymentem. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik Sklepu do  zarządzania flagowym sklepem w Warszawie.

Opis stanowiska

  • Zarządzanie poprzez przykład, kreowanie pozytywnej atmosfery i budowanie zaangażowania w zespole
  • Rozwój i ocena pracowników
  • Odpowiedzialność za utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta oraz realizację celów biznesowych
  • Aktywna obsługa klienta oraz sprzedaż produktów- zorientowanie na klienta i jego potrzeby
  • Kreowanie lokalnych inicjatywych mających na celu kształtowanie pozytywnego wizeruku sklepu a także realizację założeń budżetowych
  • Praca na wskaźnikach biznesowych, analiza realizacji celów
  • Organizacja pracy w sklepie pod kątem czasu pracy, optymalizacji dostaw, inwentaryzacji, obsługi kasy a także dbania o część gastronomiczną

 

Profil kandydata

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem zdobyte w firmach retail
  • Silna orientacja na cel, motywacja i umiejętność pracy pod presją czasu oraz wyznaczania priorytetów
  • Otwartowść do pracy z niejednorodnym asortymentem i dużą rożnorodnością powierzonych zadań
  • Pozytywne nastawienie i duża elastyczność do pracy w dynamicznym środowisku

 

Nasz klient oferuje:

  • Stabilność i bezpieczeństwo – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bez okresu próbnego
  • Szacunek i partnerstwo –  elastyczny grafik dopasowany do każdego pracownika
  • Rozwój - możliwość awansu w ramach rekrutacji wewnętrznych w sklepach lub centrali
  • Wyjątkowe prezenty na różne okazje: urodziny, święta, narodziny dziecka lub staż pracy
  • Bezpłatną opiekę medyczną i kartę Multisport,
  • Humor i rozrywkę cykliczne konkursy z nagrodami, spotkania integracyjne i świetną atmosferę pracy

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry