Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/02/2018.

Kierownik Sklepu Odzieżowego

Warszawa, mazowieckie

SPRING PROFESSIONAL

Opis stanowiska pracy

Spring Professional Sales & Marketing w specjalizacji Retail Fashion na zlecenie swojego klienta, europejskiej firmy odzieżowej nowej na rynku polskim do swojego sklepu w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Manager Sklepu Odzieżowego

Lokalizacja: Arkadia, Warszawa

Podsumowanie stanowiska:

Kierownik Sklepu wspiera firmę poprzez zarządzanie funkcjonowaniem sklepu. Ponosi odpowiedzialność za sprzedaż, dochodowość, kierowanie przydzielonego sklepu. Głównym zadaniem jest koordynowanie pracą podległych pracowników i ich codziennymi zadaniami poprzez tworzenie oraz utrzymywanie przyjaznego środowiska pracy pełnego wyzwań i możliwości rozwoju.

Wielkość zespołu: 5-6 osób.

 

Zakres odpowiedzialności:

Sprzedaż:

- Osiąga target tygodniowy, miesięczny i roczny

- Nadzoruje realizacje planów sprzedażowych zespołu (w przeliczeniu na średnią liczbę produktów sprzedanych w ramach jednej transakcji)

- Nadzoruje realizacje planów sprzedażowych zespołu również w przeliczeniu na dolary

- Nadzoruje procesy kadrowe i terminarz

- Koordynuje konkursami sprzedażowymi

 

Zadania operacyjne:

- Zapewnia sprawne, dobrze prezentujące się funkcjonowanie sklepu

- Zarządza procedurami zgodnie ze standardami operacyjnymi

- Zarządza wykorzystaniem narzędzi i zasobów firmy

- Maksymalizowanie efektów z obszaru merchandising zgodnie z określonymi standardami

- Promowanie wizerunku firmy

- Nadzór nad poziomem czystości i organizacji na sklepie i magazynie

 

Zarządzanie zespołem oraz Talent Management:

- Monitorowanie rozwoju pracowników i zapewnianie im potrzebnych szkoleń

- Nadzór nad wykonywaniem zakresu obowiązków przez podległy zespół

- Stałe podnoszenie kompetencji pracowników

- Tworzenie przyjaznej i produktywnej atmosfery

- Nadzór nad adekwatnym i czasowym awansem pracowników

 

Obsługa klienta:

- Dawanie swoim zachowaniem przykładu wzorowej postawy wobec klientów

- Nadzór nad utrzymaniem standardów obsługi klienta przez podległy zespół

- Efektywne rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi klienta

- Monitorowanie szczególnych osiągnięć zespołu w ramach obsługi klienta

 

Obowiązki:

- Wsparcie Centrali Firmy w zakresie realizacji planów biznesowych

- Zarządzanie organizacją i prezencją sklepu

- Opracowanie oraz nadzorowanie planów i statystyk wykorzystywanych w sklepie, jak również raportów audytowych

- Kontrola wydatków sklepu w ramach planów kadrowo-płacowych oraz osiągnięć w sprzedaży

- Utrzymywanie kontaktu między Centralą a sklepem

- Współpraca z zespołem managerów w celu zintegrowania zadań operacyjnych

- Zarządzanie spotkaniami w sklepie zgodnie ze standardami firmy, a także informowanie Dyrektora Regionu o sukcesach i możliwościach zespołu

- Organizowanie szkoleń, zapewnienie rozwoju zawodowego w zespole

- Utrzymywanie pozytywnej i przyjaznej kultury organizacyjnej

- Aktualizowanie notatek służbowych z obszaru operacyjnego i marchandisingu

- Nadzór nad zachowaniem procedur i standardów

- Kontakt z Dyrektorem Regionu w ramach istotnych spraw

- Utrzymywanie dobrych relacji z pasażem handlowym

 

Dodatkowe zadania:

- Stotowanie się do prawa pracy

- Przyjmowanie dodatkowych zadań, jeśli jest to konieczne

- Nadzór nad środkami trwałymi

- Sterowanie programami testowymi firmy

- Wsparcie w zakresie otwarcia i zamknięcia sklepu, jeśli to konieczne

Wymagania

Wymagania:

- Doświadczenie na podobnym stanowisku, prawdziwe zainteresowanie modą

- Umiejętność zarządzania czasem

- Efektywne delegowanie zadań

- Utrzymywanie poufności

- Zastosowanie zasad panujących w sklepie do poradników, standardów i polityki firmy

- Umiejętność obsługi komputera

- Umiejętności managerskie: zarządzanie talentami i rozwojem zespołu, planowanie targetów, utrzymywanie stałej komunikacji, coaching i motywowanie

Prezentacja firmy

Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w... procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry