Opis stanowiska pracy
Kierownik Serwisu
Warszawa
NR REF.: 1182036
Naszym klientem jest globalna firma, która świadczy usługi IT oraz oferuje urządzenia i rozwiązania do druku biurowego, oraz produkcyjnego.
Obecnie do warszawskiego zespołu poszukujemy Kierownika Serwisu, który będzie odpowiedzialny za efektywne zarządzanie pracą zespołu w celu realizacji zadań obsługi serwisowej przy jednoczesnym utrzymaniu jak najwyższych standardów oraz jakości.
Zakres zadań:
- Nadzór i kontrola pracy podległych pracowników w celu realizacji zadań obsługi serwisowej i gwarancyjnej.
- Wspieranie procesu sprzedaży oraz utrzymania Klientów.
- Regularna analiza procesów operacyjnych w celu ich ciągłego doskonalenia, proponowanie i wdrażanie stosownych zmian.
- Udział w projektach europejskich i lokalnych w obszarze Serwisu oraz w zakresie Sprzedaży usług.
- Optymalizacja efektywności systemu planowania i realizacji zleceń serwisowych.
- Nadzór i bieżące wspieranie działań w procesie rozwiązywania reklamacji.
- Analiza wskaźników wydajności (KPI, SPI) oraz podejmowanie działań usprawniających/naprawczych.
- Prowadzenie oceny pracowniczej w tym przydzielanie celów, nadzór nad ich realizacją oraz współtworzenie planów rozwojowych.
- Usprawnienie procesu obrotu produktem używanym w zakresie tonerów, części i urządzeń zastępczych.
- Nadzór oraz podejmowanie działań celem utrzymania optymalnych stanów magazynowych.
- Udział w projektach sprzedażowych w zakresie Usług Serwisu (w obszarach: Office Printing, Production Printing, Service Advantage oraz innych realizowanych przez Spółkę).
- Akceptacja umów serwisowych pod kątem poziomów świadczenia usług serwisowych (tzw. SLA), wyceny kontraktów serwisowych, usług dodatkowych, sprawdzenia poprawności umowy dla urządzeń segmentu Production Printing, Office Printing oraz Service Advantage.
- Uczestnictwo w spotkaniach konferencyjnych (lokalnych i międzynarodowych) dotyczących zagadnień serwisowych.
- Współtworzenie i analiza raportów na potrzeby Klientów oraz raportów wewnętrznych.
- Aktywne uczestnictwo w przygotowaniu planowaniu budżetu, a następnie nadzór nad jego realizacją.
Wymagania:
- Wiedza techniczna, preferowane wykształcenie kierunkowe
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, w tym schematów i katalogów części
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w pracy w obszarze serwisu
- Umiejętność pracy w środowisku korporacyjnym — doświadczenie w pracy z targetami wykonawczymi i wskaźnikami efektywności
- Umiejętność konsekwentnego dążenia do osiągnięcia celów biznesowych
- Umiejętność skoncentrowania się na poszukiwaniu efektywnych rozwiązań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność priorytetyzacji działań i organizacji pracy własnej i całego zespołu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do efektywnego budowania relacji zespołowych, oraz z klientami
Oferta:
- Hybrydowy model pracy (3 dni HO/tydzień)
- Prywatną opieka zdrowotną w LuxMed
- Karta Multisport
- Prywatne ubezpieczenie na życie
- Platforma e-learningowa
- Premia roczna
- Samochód służbowy
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/04/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa