Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/11/2019.

Kierownik Serwisu/ Service Manager

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta z branży detalicznej, lidera elektroniki użytkowej, obecnie poszukujemy na stanowisko: Kierownik Serwisu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie, nadzór oraz motywowanie i rozwój zespołu Serwisu - autoryzowanego dostawcy usług serwisowych.
  • Pozyskiwanie i utrzymanie nowych Klientów insystucjonalnych dla Serwisu i wzmacnianie jego rentowności.
  • Kontrolowane i usprawniane w celu poprawy jakości procesów poszukiwania do jak najwyższego poziomu zadowolenia Klientów oraz jakości świadczonych usług. 
  • Rozwój bazy CRM.
  • Tworzenie i analiza działań operacyjnych Serwisu.
  • Zapewnienie komunikacji między Salonami, Serwisem oraz Klientami.
  • Koordynowanie pracy techników.
  • Nadzór nad stosownością procesów serwisowych.
  • Budowanie długofalowych relacji z kontrahentami.

U Kandydatów zwracaamy uwagę na:

  • Doświadczenie w konfiguracji lub nadzorze procesów oraz zarządzaniu pakietami w rozkładach rozproszonej.
  • Wykształcenie wyższe: techniczne lub ze specjalizacją z zakresu zarządzania procesami.
  • Analityczne podejście do wykonywanej pracy oraz umiejętność pracy z KPI.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. 
  • Bardzo wysoka orientacja na Klienta.
  • Gotowość do podróży służbowych.

Nasz Klient oferuje:

  • Umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Bardzo dobra atmosfera pracy.
  • Szkolenia.  

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry