Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik sekcji do spraw Kierowanie oraz realizacja zadań Centrum Powiadamiania Ratunkowego, w celu zapewnienia prawidłowego, efektywnego, terminowego i rzetelnego wykonania zadań ukierunkowanych na utrzymanie i doskonalenie systemu powiadamiania ratunkowego. Wydział Systemów Powiadamiania Ratunkowego

ul. Domaniewska 40,
02-672 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • nadzór i organizacja przyjmowania oraz obsługi zgłoszeń alarmowych kierowanych na numery alarmowe obsługiwane w centrum powiadamiania ratunkowego,
  • • opracowywanie oraz aktualizowanie niezbędnych procedur wspomagających proces obsługi zgłoszeń alarmowych.
  • • nadzorowanie, kierowanie oraz zapewnienie organizacji pracy operatorów numeru alarmowego, pracujących w systemie całodobowym, obsługi technicznej oraz administracyjnej centrum.
  • • opracowywanie oraz planowanie zwiększenia obsad osobowych centrum powiadamiania ratunkowego w sytuacjach nadzwyczajnych; elastycznie i efektywnie dostosowuje liczbę osób pracujących na zmianie do zmieniających się warunków wynikających z zaistnienia sytuacji nadzwyczajnej lub kryzysowej.


Warunki pracy

Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: utrudniony (skomplikowany) dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto: od 3 000 zł.
Aktualne informacje na temat wyników postępowania będą zamieszczane na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie (www.mazowsze.straz.pl) zakładka służba i praca. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia oraz oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminach kolejnych etapów rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 55 95 181 lub 55 95 184


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo publiczne, ochrona ppoż, ratownictwo medyczne lub pokrewne,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w zakresie powiadamiania ratunkowego lub zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa i porządku publicznego lub ochrony przeciwpożarowej lub ratownictwa medycznego.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • • doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzkim min. 1 rok,
  • • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • • znajomość obsługi komputera MS Office - bardzo dobra znajomość programu Excel i Word
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • terminowość , rzetelność
  • • odpowiedzialność
  • • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • • samodzielność
  • • kurs pierwszej pomocy lub kwalifikowanej pierwszej pomocy.
  • • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzkim min. 1 rok
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kurs pierwszej pomocy lub kwalifikowanej pierwszej pomocy.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi