
Dla Naszego Klienta, dużej sieci aptek, poszukujemy osoby która obejmie stanowisko:
Kierownik Regionalny ds. HRMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie na podległym regionie pracy
- wyszukiwanie i zatrudnianie najlepszych pracowników dostępnych na rynku pracy
- utrzymywanie kontaktu z kandydatami trakcie całego procesu rekrutacyjnego
- tworzenie i aktualizacja wewnętrznych baz danych
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze rekrutacji i selekcji
- umiejętność efektywnego nawiązywania kontaktów
- dokładność, skrupulatność i dociekliwość
- wytrwałość w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów – skuteczności w działaniu
- bardzo dobra organizacja pracy oraz inicjatywa i samodzielność w działaniu
- umiejętność pracy pod presją czasu
- podstawowa znajomość prawa pracy
- wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- pracę w stabilnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- udział w innowacyjnych projektach firmy
- narzędzia niezbędne do pracy
- pakiet dodatkowych benefitów pozapłacowych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.