Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/12/2019.

Opis stanowiska pracy

 

Wymiar Czasu Pracy: pełen etat / dyspozycyjność

 

Opis Stanowiska: realizacja prac operacyjno – zarządczych:

  • szczegółową znajomością infrastruktury i zagadnień technicznych jak i formalną stroną realizowanych projektów oraz ich prawidłową zgodną z zapisami umowy realizacją
  • zarządzaniem zespołem osób bezpośrednio podległych w ramach realizowanych projektów
  • zarządzania oraz koordynacja działań firm trzecich
  • raportowanie zgodnie z zapisami umów realizowanych projektów oraz ustalonych zasad z bezpośrednim przełożonym w ramach struktury Firmy
  • budowa i bieżące utrzymanie właściwych relacji klientami
  • monitorowanie jakości działania infrastruktury i systemów informatycznych oraz eskalowanie ewentualnych problemów
  • monitorowanie jakości obsługi klienta ,
  • monitorowanie i zarządzania jakością pracy wykonywaną przez podległych pracowników,
  • prowadzeniem coachingów indywidulanych w zakresie rozwoju kompetencji
  • planowanie i organizowaniem cyklicznych szkoleń podnoszących wiedze podległych pracowników
  • rozliczaniem podległych pracowników z efektywności zespołu,
  • raportowanie do Klienta w zakresie realizacji usług,
  • zarządzanie budżetem projektów: przychody, koszty, marża
  • tworzenie prognozy finansowej i zasobów w ramach podległych projektów
  • raportowanie finansowe w zakresie wykonania podległych projektów
  • zarządzanie ryzykiem podległych projektów
  • zarządzanie procesami i dokumentacją w zakresie bezpieczeństwa 27001
  • współpraca w ramach pozyskiwania nowych klientów oraz przygotowywania budżetów kosztowych dla nowych Klientów

 

Wymagania:

  • minimum 2 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami minimum o budżecie powyżej 3 mln złotych – mile widziane w zakresie projektów Call Center
  • Minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń z obsługi klienta i zarządzania zespołem
  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność zarządzanie zespołem projektowym minimum 60 osób,
  • umiejętność kreatywnego myślenia, podejmowania decyzji w trudnych stresujących sytuacjach
  • umiejętność planowania, analizowania i wykonywania zadań
  • umiejętność analizowania i zarządzania parametrami SLA/KPI
  • umiejętność opracowywania analiz i rzeczowego podsumowania w formie prezentacyjnej
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Duża dyspozycyjność i gotowość do podejmowania częstych wyjazdów służbowych w Polsce jak i poza granicami Polski

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub B2B
  • Szkolenia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Spotkania integracyjne

Wymagania

    

Prezentacja firmy

Klient InfoPraca

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management , Praca Kadra zarządzająca , Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry