Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Kierownik Logistyki Oddziału
Polska Centralna
NR REF.: 1133793

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży zagospodarowania odpadów komunalnych i przemysłowych poszukujemy obecnie doświadczonych kandydatów na stanowisko: Kierownik Logistyki Oddziału.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie odziałem poprzez realizację celów biznesowych. Kierownik odpowiada za planowanie, zarządzanie oraz monitorowanie wszystkich operacji logistycznych i transportowych. Jego zadaniem jest zapewnienie zgodności procesów zgodnie z oczekiwaniami Klientów i ze standardami obowiązującymi w firmie. Osoba na tym stanowisku jest także odpowiedzialna za realizację określonych wskaźników terminowości dostaw i jakości pracy (KPI), przygotowywanie raportów i zestawień, a także optymalizację procesów logistycznych. Ponadto zarządza i wspiera w codziennej pracy kilkudziesięcioosobowy zespół.

Poszukujemy kandydata, który posiada doświadczenie w zarządzaniu procesami logistycznymi, transportowymi oraz zarządzaniu dużymi zespołami. Idealny kandydat ma doświadczenie w nadzorowaniu kluczowych wskaźników efektywności pracy, jest zorientowany na najwyższą jakość usług, sumienny, pracowity i posiada umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu. Ponadto jest odporny na stres i potrafi pracować pod presją czasu. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym oraz wykształcenie wyższe kierunkowe będą dodatkowym atutem.

Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej sięmiędzynarodowej firmie, o znanej i cenionej marce oraz atrakcyjny pakiet benefitów. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry