PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:

Kierownik Kontraktu

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, elektroenergetyka, energetyka, inżynieria środowiska lub pokrewne,
  • 5 lat doświadczenia, w tym minimum 3 lata w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych oraz 1 rok na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
  • znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • efektywność,
  • proaktywność.

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna na nadzór i zarządzanie projektem: Prace na nowym projekcie w zespole GSM-R Umbrella.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
  • udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej, koniecznej do udzielenia zamówienia na roboty budowlane,
  • udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu, 
  • sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu,
  • weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
  • udział w odbiorach prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
  • uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
  • planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
  • opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji, 
  • reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem.
Korzyści dla Ciebie:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Umowa o pracę
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Opieka medyczna
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Przyjazna i partnerska atmosfera pracy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Program sportowo-rekreacyjny
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi