#

Kierownik działu szkoleń w Call Center

Selvoy

Warszawa, mazowieckie

Selvoy
Selvoy

Kierownik działu szkoleń w Call Center

Od: Selvoy
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Opracowanie procedury szkoleniowej adekwatnie do prowadzonych projektów sprzedażowych;
  • Opracowanie procedury wdrożeniowej nowych konsultantów jak również nowych rynków, kampanii, produktów czy też usług.
  • Tworzenie programów, scenariuszy, skryptów szkoleniowych.
  • Przygotowanie oraz przeprowadzanie szkoleń wdrożeniowych (sprzedażowych i produktowych).
  • Definiowanie potrzeb szkoleniowych w zespołach projektowych oraz przeprowadzanie szkoleń mających na celu poprawę wyników sprzedażowych oraz jakości pracy.
  • Bliska współpraca z liderami zespołów na gruncie sygnalizowanych potrzeb.
  • Tworzenie materiałów pomocniczych dla liderów i konsultantów.
  • Kompleksowe definiowanie i inicjowanie rozwiązań usprawniających pracę.
  • Rozbudowa działu szkoleń poprzez aktywny udział w rekrutacji kolejnych trenerów.

Oczekiwania:

  • Wiedza merytoryczna, doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń zdobyte na stanowisku trenera w Call Center (min. 5 lat)
  • Praktyczna wiedza w obszarze aktywnej telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem
  • Orientacja na cel i konsekwencja w działaniu
  • Umiejętność oceny efektywności pracy oraz wyciągania trafnych wniosków
  • Zdolność dostrzegania słabych punktów oraz rekomendowania rozwiązań
  • Kreatywność w podejściu do zadań.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną realizację swoich działań w relacji z obcokrajowcem będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji kandydata oraz uzyskiwanych wyników pracy
  • Pracę przy ciekawych projektach sprzedażowych, które będą wyzwaniem
  • Możliwość rozbudowy działu szkoleń, a w związku z tym dużą samodzielność i decyzyjność. W bezpośredni sposób przyczynisz się do rozwoju firmy.
  • Wspaniałą atmosferę w kreatywnym zespole pośród różnych kultur i języków.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet Multisport oraz ubezpieczenie na życie.

 

Prześlij swoje CV pod adres: warszawa@tivron.com lub kliknij Aplikuj

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi