Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Kierownik działu serwisu

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
7-23-58838

Dla naszego Klienta – lidera w obszarze produkcji i sprzedaży, który działa w branży technicznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownika działu serwisu

Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie dwóch działów serwisowych firmy
(w woj. śląskim oraz mazowieckim)
- dbałość o terminową realizację napraw w ramach gwarancji
- koordynacja pracy podległego zespołu (do 20 osób)
- obsługa klienta (doradztwo techniczne, gwarancje, reklamacje)
- uczestniczenie w konferencjach branżowych, szkoleniach technicznych
- cykliczne wizyty w autoryzowanych serwisach na terenie kraju

Wymagania:
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu działem serwisowym
- doświadczenie w branży technicznej, przemysłowej
- doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu
- wykształcenie minimum średnie techniczne
- uprawnienie SEP
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny)
- znajomość przepisów BHP, PPOŻ, praca w zakresie reklamacji, gwarancji serwisowych
- wysoko rozwinięte zdolności techniczne, interpersonalne, organizacyjne oraz predyspozycje liderskie
- gotowość do podróży służbowych
- prawo jazdy kat. B

Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- konkurencyjne wynagrodzenie
- możliwość rozowju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi