#

Kierownik Działu Rozliczeń

Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Kierownik Działu Rozliczeń

Od: Alab Laboratoria Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Zakres zadań:

  • zapewnienie terminowości i zgodności z wewnętrznymi regulacjami oraz przepisami prawa procesu wystawiania faktur w spółkach grupy Alab,
  • przygotowywanie danych w systemach w celu poprawnego wystawiania faktur,
  • nadzór nad procesem reklamacji oraz wystawiania korekto do faktur,
  • nadzór nad procesami refakturowania od spółek zależnych i powiązanych,
  • nadzór nad poprawnością prowadzonej dokumentacji rozliczeniowej oraz nad korespondencją działową,
  • dbałość o poprawność i aktualizację danych w systemie ERP (włączając dbałość o aktualizację cen w cennikach gotówkowych),
  • współpraca przy tworzeniu nowych technologii pracy w dziale,
  • inicjowanie zmian celem optymalizacji procesów i wdrażanie usprawnień w pracy,
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • bieżący kontakt z klientami Spółki.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane finanse, rachunkowość, matematyka),
  • doświadczenie w pracy na analogicznych stanowisku w dziale finansów ,
  • doświadczenie na stanowisku menedżerskim i zdolności przywódcze,
  • doświadczenie w pracy w branży medycznej będzie atutem,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel i programów finansowo – księgowych,
  • doświadczenie w zakresie wprowadzania usprawnień w pracy podległego zespołu,
  • zdolności organizacyjne,
  • sumienność, rzetelność, terminowość,
  • zdolności interpersonalne i ukierunkowanie na klienta,
  • pozytywne nastawienie i optymizm.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę pełną wyzwań z realną możliwością wprowadzania usprawnień,
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
  • kartę Multisport,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujacy sie po prawej stronie ogloszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi