Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/04/2019.

Kierownik Działu Flotowego

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Kierownik Działu Flotowego
Warszawa
NR REF.: 1119002

Twoja następna firma

Dla naszego klienta, dużej organizacji poszukujemy Kierownika Działu Flotowego. Osoba na stanowisku Kierownika Działu Flotowego będzie zarządzać dużą flotą samochodową na potrzeby kadry zarządzającej, menadżerskiej i pracowników. Osoba na tym stanowisku zapewnia środki transportu, usługi pomocnicze niezbędne w ich utrzymaniu, odpowiada za prawidłowe rozliczenia jazd prywatnych, odliczenia VAT, kwalifikacje oraz wycenę środków transportu i ich napraw.

Obowiązki na Twoim następnym stanowisku

Kierownik Działu flotowego koordynuje flotą samochodową, rozwiązuje problemy i analizuje możliwości usprawnienia procesów i zadań związanych m.in. z eksploatacją, pozyskaniem, ubezpieczeniem, sprzedażą, obsługą pojazdów. Osoba na tym stanowisku zarządza kwalifikacją pojazdów do zgłoszenia VAT-26 zgodnie z regulacjami prawnymi wskazanymi przez ustawodawcę. Nadzoruje i koordynuje naprawy w ramach serwisu i gwarancji szkód powstałych w pojazdach służbowych przeznaczonych m.in.. dla kadry zarządzającej, menadżerów i pracowników. Negocjuje z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie m.in.. umów przychodowych, umowy na system GPS, umów leasingowych, umów transportu zbiorowego, wymiany, przechowywania i naprawy opon. Osoba na tym stanowisku zarządza kilkuosobowym zespołem.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, minimum 4-lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dużych organizacjach o kapitale polskim. Wymagana jest znajomość programów Ms Office, flotowych, znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy VAT, PIT, transportu drogowego, zamówień, kodeksu wykroczeń, rozporządzeń ministra infrastruktury. Znajomość języka angielskiego nie jest wymagana, ale mile widziana. Dla naszego Klienta ważne jest aby kandydat posiadał doświadczenie w zarządzaniu dużą flotą samochodową (min +370), umiejętność zarządzania zespołem, umiejętność pracy z kadrą zarządzającą i menadżerską oraz pracy w dynamicznym środowisku. Nasz Klient szuka dobrego negocjatora, osoby dokładnej, z umiejętnością planowania i organizowania, asertywnej i komunikatywnej, gotowej na wyzwania.

Co zyskujesz?

Nasz Klient oferuje ciekawą pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów, a także przyjazną, otwartą atmosferę pracy. Co powinieneś zrobić?

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w języku polskim.

Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry