Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/05/2019.

Kierownik ds. Wynagrodzeń i Benefitów

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Kierownik ds. Wynagrodzeń i Benefitów
Warszawa
NR REF.: 1120860

Lokalizacja: Warszawa (na południe)
Wynagrodzenie: 11 000 – 16 000 PLN brutto

Twoja następna firma

Dla naszego klienta, rozwijającej się organizacji, poszukujemy obecnie doświadczonych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Kierownika ds. Wynagrodzeń i Benefitów.

Twoje następne stanowisko

Osoba na stanowisku Kierownika ds. Wynagrodzeń i Benefitów będzie odpowiedzialna za kreowanie i wdrażanie polityki wynagrodzeniowej zgodnie z odpowiednimi przepisami i umowami - dotyczącymi płac i regulacjami funduszy socjalnych oraz za budowanie i optymalizowanie systemów premiowania i świadczeń dodatkowych. Kierownik będzie odpowiedzialny za monitorowanie trendów, za przygotowywanie analiz i raportów dotyczących zatrudnienia, kosztów pracy, systemów wynagrodzeń, systemów premiowych, nagród i benefitów oraz innych narzędzi motywacyjnych. Kandydat będzie zarządzał kilkuosobowym zespołem i wspierał przełożonych poprzez ekspertyzę, rekomendowanie zmian i usprawnień. Kierownik będzie pełnił nadzór merytoryczny nad obsługą płacową pracowników, zapewnieniem terminowego rozwiązywania problemów i zapytań pracowników. Osoba na tym stanowisku będzie współpracowała również z działem IT w zakresie utrzymania i rozwoju systemu kadrowo-płacowego, z biznesem oraz z dostawcami usług benefitów dla pracowników.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (mile widziane ekonomiczne), minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku. Kandydat na tym stanowisku powinien posiadać znajomość i biegłość w posługiwaniu się przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Klient poszukuje kandydata z ugruntowaną wiedzą teoretyczną i praktyczną z zakresu tworzenia polityki wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych. Idealny kandydat powinien posiadać doświadczenie w analizie raportów płacowych, wysoko rozwinięte umiejętności analizy danych, pracy z liczbami, wyciągania wniosków oraz budowania rekomendacji dla najlepszych rozwiązań . Od Kierownika ds. Wynagrodzeń i Benefitów oczekuje się doświadczeniu w zarządzaniu zespołem, prokatywności i doradztwa. Na tym stanowisku oczekuje się również biegłej znajomość MS Excel i Power Point. Doświadczenie w pracy z system SAP HR będzie niewątpliwie dużym atutem. Mile widziana również znajomość języka angielskiego (nie jest to jednak warunek konieczny).

Co zyskujesz?

Nasz klient oferuje odpowiedzialność oraz dużą samodzielność działania. Możliwość wsparcia biznesu w kreowaniu polityki wynagrodzeniowo-benefitowej oraz przyjazną atmosferę pracy. Co powinieneś zrobić?

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry