
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma spożywcza z siedzibą w okolicach Warszawy (promień 20-30 km). Nasz Klient szuka kandydata na nowotworzone stanowisko.
Kierownik ds. Rozwoju Kategorii (branża spożywcza, Private Label)Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy osoby analitycznej, sprawnie odnajdującej się w pracy na P&Lu kategorii i złożonych business case'ach dla wymagających klientów (dyskonty). Na stanowisko niezbędna jest swobodna znajomość języka angielskiego - wybrana osoba będzie na co dzień współpracować z europejską centralą spółki.
Zadania:
- Kierowanie procesem planowania rozwoju kategorii i biznesu w wielofunkcyjnych zespołach firmy,
- Analiza potrzeb konsumentów, aktualnych trendów rynkowych i potencjalnych partnerstw pod kątem ROI,
- Analiza konkurencji i poszukiwanie możliwości wyróżnienia się na rynku,
- Analiza wymagań produktowych i poszukiwanie rozwiązań, które będą odpowiadać tym wymaganiom,
- Maksymalizacja potencjału obecnego portfolio wszystkich kategorii we wszystkich kanałach sprzedaży,
- Rozwijanie nowych produktów i wdrażanie zgodnie z opracowanym wcześniej planem w celu zwiększania udziałów w rynku,
- Dostarczanie ekspertyzy strategicznej dla LT, sprzedaży, marketingu i działu rozwoju nowych produktów w obszarze trendów rynkowych, kanałów i klientów,
- Osiąganie ustalonych celów biznesowych,
- Definiowanie obszarów wzrostu dla kategorii,
- Zarządzanie cyklem życia produktów (innowacje, renowacje), dla wszystkich kategorii produktów,
- Ścisła współpraca z zespołami marketing, NPD, sprzedaży, kontrolingu, operacji, przy opracowywaniu strategii i wdrażaniu planów,
- Ścisła współpraca z zespołem międzynarodowym,
- Analiza efektywności wdrażanych projektów.
Wymagania:
- Minimum 5 letnie doświadczenie w firmach z sektora FMCG na stanowisku Product Manager/ Category Manager, lub Category Management w sieciach handlowych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Dojrzałość i umiejętność budowania autorytetu w zespole, łatwość współpracy z innymi działami,
- Silne poczucie odpowiedzialności, odporność na stres i skuteczność w podejmowaniu decyzji,
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność słuchania,
- Pragmatyczne i systematyczne podejście do wykonywanych obowiązków, dobra organizacja pracy własnej,
- Umiejętność rozwiązywania problemów, elastyczna i niezależna postawa.
Oferujemy:
- Umowa o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- Narzędzia pracy (w tym służbowy samochód, karta paliwowa i miejsce parkingowe),
- Hybrydowy system pracy (8 dni home-office / m-c),
- Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie na zycie).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.