#

Kierownik ds. Rozwoju Kategorii (branża spożywcza, Private Label) - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma spożywcza z siedzibą w okolicach Warszawy (promień 20-30 km). Nasz Klient szuka kandydata na nowotworzone stanowisko.

Kierownik ds. Rozwoju Kategorii (branża spożywcza, Private Label)Miejsce pracy: Warszawa

Szukamy osoby analitycznej, sprawnie odnajdującej się w pracy na P&Lu kategorii i złożonych business case'ach dla wymagających klientów (dyskonty). Na stanowisko niezbędna jest swobodna znajomość języka angielskiego - wybrana osoba będzie na co dzień współpracować z europejską centralą spółki.

Zadania:

  • Kierowanie procesem planowania rozwoju kategorii i biznesu w wielofunkcyjnych zespołach firmy,
  • Analiza potrzeb konsumentów, aktualnych trendów rynkowych i potencjalnych partnerstw pod kątem ROI,
  • Analiza konkurencji i poszukiwanie możliwości wyróżnienia się na rynku,
  • Analiza wymagań produktowych i poszukiwanie rozwiązań, które będą odpowiadać tym wymaganiom,
  • Maksymalizacja potencjału obecnego portfolio wszystkich kategorii we wszystkich kanałach sprzedaży,
  • Rozwijanie nowych produktów i wdrażanie zgodnie z opracowanym wcześniej planem w celu zwiększania udziałów w rynku,
  • Dostarczanie ekspertyzy strategicznej dla LT, sprzedaży, marketingu i działu rozwoju nowych produktów w obszarze trendów rynkowych, kanałów i klientów,
  • Osiąganie ustalonych celów biznesowych,
  • Definiowanie obszarów wzrostu dla kategorii,
  • Zarządzanie cyklem życia produktów (innowacje, renowacje), dla wszystkich kategorii produktów,
  • Ścisła współpraca z zespołami marketing, NPD, sprzedaży, kontrolingu, operacji, przy opracowywaniu strategii i wdrażaniu planów,
  • Ścisła współpraca z zespołem międzynarodowym,
  • Analiza efektywności wdrażanych projektów.

Wymagania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w firmach z sektora FMCG na stanowisku Product Manager/ Category Manager, lub Category Management w sieciach handlowych,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Dojrzałość i umiejętność budowania autorytetu w zespole, łatwość współpracy z innymi działami,
  • Silne poczucie odpowiedzialności, odporność na stres i skuteczność w podejmowaniu decyzji,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność słuchania,
  • Pragmatyczne i systematyczne podejście do wykonywanych obowiązków, dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, elastyczna i niezależna postawa.

Oferujemy:

  • Umowa o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
  • Narzędzia pracy (w tym służbowy samochód, karta paliwowa i miejsce parkingowe),
  • Hybrydowy system pracy (8 dni home-office / m-c),
  • Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie na zycie).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi