Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/06/2021.

Kierownik ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Obecnie w związku z dużą dynamiką wzrostu branży, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika ds. Obsługi Kluczowych Klientów (VIP).

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest firma technologiczna, prowadząca swój biznes głównie w Internecie.

Opis stanowiska

  • Stworzenie i realizacja strategii zarządzania klientami VIP
  • Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami
  • Bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
  • Identyfikacja indywidualnych potrzeb klientów i ich realizacja
  • Realizacja założonych celów sprzedaży i raportowanie
  • Koordynacja pracy innych pracowników w ramach działań promocyjno-handlowych, których celem jest pozyskanie lub utrzymanie kluczowych klientów firmy
  • Organizacja pakietów hospitality

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe
  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w sektorze klientów kluczowych
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne oraz umiejętność zrozumienia potrzeb i zachowań klientów
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, w tym samodzielność i inicjatywa
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Zainteresowanie sportem i wydarzeniami sportowymi - warunek konieczny

Oferujemy

  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę bądź B2B
  • Możliwość pracy zdalnej, bądź hybrydowej z biura w Warszawie

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry